-Model ZR-V, zástupce třídy kompaktních SUV, začne společnost Honda prodávat příští rok -Pohon zajišťuje osvědčená plně hybridní technologie e:HEV -Nový model je předzvěstí důležitého vývoje modelové řady
Společnost Honda potvrdila, že její nedávno oznámené kompaktní SUV ponese označení „ZR-V“. Zcela nový model, který se má začít prodávat na evropských trzích v roce 2023, se v modelové řadě Honda zařadí mezi modely HR-V a CR-V. ZR-V bude pohánět špičková plně hybridní hnací jednotka e:HEV. Zákazníci si tak mohou vybrat z ještě širší nabídky elektrifikovaných modelů společnosti Honda.
Tímto oznámením společnost Honda zahajuje další fázi strategie elektrifikace pro evropský trh. Spolu s budoucími elektrifikovanými SUV představuje ZR-V důležitý vývoj v modelové řadě společnosti Honda a dokládá ještě intenzivnější soustředění značky na tento rychle rostoucí segment.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?