-Model ZR-V, zástupce třídy kompaktních SUV, začne společnost Honda prodávat příští rok -Pohon zajišťuje osvědčená plně hybridní technologie e:HEV -Nový model je předzvěstí důležitého vývoje modelové řady
Společnost Honda potvrdila, že její nedávno oznámené kompaktní SUV ponese označení „ZR-V“. Zcela nový model, který se má začít prodávat na evropských trzích v roce 2023, se v modelové řadě Honda zařadí mezi modely HR-V a CR-V. ZR-V bude pohánět špičková plně hybridní hnací jednotka e:HEV. Zákazníci si tak mohou vybrat z ještě širší nabídky elektrifikovaných modelů společnosti Honda.
Tímto oznámením společnost Honda zahajuje další fázi strategie elektrifikace pro evropský trh. Spolu s budoucími elektrifikovanými SUV představuje ZR-V důležitý vývoj v modelové řadě společnosti Honda a dokládá ještě intenzivnější soustředění značky na tento rychle rostoucí segment.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.