-Model ZR-V, zástupce třídy kompaktních SUV, začne společnost Honda prodávat příští rok -Pohon zajišťuje osvědčená plně hybridní technologie e:HEV -Nový model je předzvěstí důležitého vývoje modelové řady
Společnost Honda potvrdila, že její nedávno oznámené kompaktní SUV ponese označení „ZR-V“. Zcela nový model, který se má začít prodávat na evropských trzích v roce 2023, se v modelové řadě Honda zařadí mezi modely HR-V a CR-V. ZR-V bude pohánět špičková plně hybridní hnací jednotka e:HEV. Zákazníci si tak mohou vybrat z ještě širší nabídky elektrifikovaných modelů společnosti Honda.
Tímto oznámením společnost Honda zahajuje další fázi strategie elektrifikace pro evropský trh. Spolu s budoucími elektrifikovanými SUV představuje ZR-V důležitý vývoj v modelové řadě společnosti Honda a dokládá ještě intenzivnější soustředění značky na tento rychle rostoucí segment.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.