Dnes v pražské Lucerně proběhla světová premiéra nového plně elektrické SUV Škoda Enyaq Coupé iV a jeho ostré verze RS iV. My si to samozřejmě nemohli nechat ujít a přinášíme Vám první snímky nového vozu.
Po úspěšném uvedení modelu ŠKODA ENYAQ iV rozšiřuje ŠKODA AUTO tuto modelovou řadu o elegantní kupé. Součástí nabídky je také sportovní verze RS. ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV má emocionálnější vzhled a navzdory sportovním liniím nabízí velkorysý interiér a zavazadlový prostor s objemem 570 l. Hodnota součinitele odporu vzduchu cx 0,234 j.e nižší než u vozu ENYAQ iV. Díky dojezdu až 545 km v režimu WLTP, v závislosti na dané výbavě, tak zvládá ENYAQ COUPÉ iV skvěle každodenní jízdu ve městě i dlouhé cesty. V nabídce je pohon zadních nebo všech kol a tři výkonové stupně od 150 kW až do 220 kW verze ENYAQ COUPÉ RS iV, která díky tomuto výkonu zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,5 s. Designy interiérů známé již z vozu ENYAQ iV nahrazují klasické výbavové stupně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.