Společnost Honda zveřejnila první snímky zcela nového pětidveřového modelu Civic, 11. generace ikonického hatchbacku této značky.
- Společnost Honda odhaluje první snímky svého ikonického hatchbacku nové generace
- Nový Civic bude nejnovějším modelem společnosti Honda standardně poháněným hybridním hnacím ústrojím e:HEV
- Pro evropské zákazníky bude k dispozici na podzim 2022
- Cíl vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do konce roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami bude splněn.
Model Civic zůstává pro Evropu klíčovým modelem společnosti Honda a tato nejnovější generace vychází z téměř 50 letého dědictví a nabízí užitkovost, pohodlí a designovou atraktivitu, kterou je tento model proslulý.
Zcela nový model Civic bude nabízen výhradně jako hybrid a stane se nejnovějším modelem s vyspělým hnacím ústrojím e:HEV (hybridní elektromobil) společnosti Honda. Tím také dojde ke splnění cíle vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami.
Široce uznávaná hybridní hnací jednotka, kterou již byly vybaveny nedávno uvedené modely Jazz a Jazz Crosstar, model CR-V a také zcela nový model HR-V, který bude v prodeji koncem tohoto roku, nabídne novým majitelům modelu Civic skvělou kombinaci dynamické a úsporné jízdy.
Od svého uvedení na trh v roce 1972 je model Civic ceněn zákazníky po celém světě, o čemž svědčí prodeje více než 27 milionů těchto vozů ve 170 zemích. Zcela nový model Civic e:HEV chce na tento úspěch navázat a do Evropy bude dodáván od podzimu 2022.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?