Společnost Honda zveřejnila první snímky zcela nového pětidveřového modelu Civic, 11. generace ikonického hatchbacku této značky.
- Společnost Honda odhaluje první snímky svého ikonického hatchbacku nové generace
- Nový Civic bude nejnovějším modelem společnosti Honda standardně poháněným hybridním hnacím ústrojím e:HEV
- Pro evropské zákazníky bude k dispozici na podzim 2022
- Cíl vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do konce roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami bude splněn.
Model Civic zůstává pro Evropu klíčovým modelem společnosti Honda a tato nejnovější generace vychází z téměř 50 letého dědictví a nabízí užitkovost, pohodlí a designovou atraktivitu, kterou je tento model proslulý.
Zcela nový model Civic bude nabízen výhradně jako hybrid a stane se nejnovějším modelem s vyspělým hnacím ústrojím e:HEV (hybridní elektromobil) společnosti Honda. Tím také dojde ke splnění cíle vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami.
Široce uznávaná hybridní hnací jednotka, kterou již byly vybaveny nedávno uvedené modely Jazz a Jazz Crosstar, model CR-V a také zcela nový model HR-V, který bude v prodeji koncem tohoto roku, nabídne novým majitelům modelu Civic skvělou kombinaci dynamické a úsporné jízdy.
Od svého uvedení na trh v roce 1972 je model Civic ceněn zákazníky po celém světě, o čemž svědčí prodeje více než 27 milionů těchto vozů ve 170 zemích. Zcela nový model Civic e:HEV chce na tento úspěch navázat a do Evropy bude dodáván od podzimu 2022.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.