Společnost Honda zveřejnila první snímky zcela nového pětidveřového modelu Civic, 11. generace ikonického hatchbacku této značky.
- Společnost Honda odhaluje první snímky svého ikonického hatchbacku nové generace
- Nový Civic bude nejnovějším modelem společnosti Honda standardně poháněným hybridním hnacím ústrojím e:HEV
- Pro evropské zákazníky bude k dispozici na podzim 2022
- Cíl vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do konce roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami bude splněn.
Model Civic zůstává pro Evropu klíčovým modelem společnosti Honda a tato nejnovější generace vychází z téměř 50 letého dědictví a nabízí užitkovost, pohodlí a designovou atraktivitu, kterou je tento model proslulý.
Zcela nový model Civic bude nabízen výhradně jako hybrid a stane se nejnovějším modelem s vyspělým hnacím ústrojím e:HEV (hybridní elektromobil) společnosti Honda. Tím také dojde ke splnění cíle vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami.
Široce uznávaná hybridní hnací jednotka, kterou již byly vybaveny nedávno uvedené modely Jazz a Jazz Crosstar, model CR-V a také zcela nový model HR-V, který bude v prodeji koncem tohoto roku, nabídne novým majitelům modelu Civic skvělou kombinaci dynamické a úsporné jízdy.
Od svého uvedení na trh v roce 1972 je model Civic ceněn zákazníky po celém světě, o čemž svědčí prodeje více než 27 milionů těchto vozů ve 170 zemích. Zcela nový model Civic e:HEV chce na tento úspěch navázat a do Evropy bude dodáván od podzimu 2022.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?