Společnost Honda zveřejnila první snímky zcela nového pětidveřového modelu Civic, 11. generace ikonického hatchbacku této značky.
- Společnost Honda odhaluje první snímky svého ikonického hatchbacku nové generace
- Nový Civic bude nejnovějším modelem společnosti Honda standardně poháněným hybridním hnacím ústrojím e:HEV
- Pro evropské zákazníky bude k dispozici na podzim 2022
- Cíl vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do konce roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami bude splněn.
Model Civic zůstává pro Evropu klíčovým modelem společnosti Honda a tato nejnovější generace vychází z téměř 50 letého dědictví a nabízí užitkovost, pohodlí a designovou atraktivitu, kterou je tento model proslulý.
Zcela nový model Civic bude nabízen výhradně jako hybrid a stane se nejnovějším modelem s vyspělým hnacím ústrojím e:HEV (hybridní elektromobil) společnosti Honda. Tím také dojde ke splnění cíle vybavit všechny klíčové modely pro evropský trh do roku 2022 elektrifikovanými hnacími jednotkami.
Široce uznávaná hybridní hnací jednotka, kterou již byly vybaveny nedávno uvedené modely Jazz a Jazz Crosstar, model CR-V a také zcela nový model HR-V, který bude v prodeji koncem tohoto roku, nabídne novým majitelům modelu Civic skvělou kombinaci dynamické a úsporné jízdy.
Od svého uvedení na trh v roce 1972 je model Civic ceněn zákazníky po celém světě, o čemž svědčí prodeje více než 27 milionů těchto vozů ve 170 zemích. Zcela nový model Civic e:HEV chce na tento úspěch navázat a do Evropy bude dodáván od podzimu 2022.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.