Polo je od roku 1975 pevnou součástí segmentu malých vozů a patří mezi úspěšné modely své třídy – a to nejen v Německu, ale i na mnoha dalších trzích celého světa. Volkswagen dosud prodal 18 milionů vozů Polo a s novým modelem Polo naváže na více než 45letou historii ikony mezi malými vozy. Nové Polo oslaví on-line světovou premiéru ve čtvrtek 22. dubna v 11 h.
Volkswagen vyráběl v průběhu desetiletí průkopnické, hospodárné, sportovní a někdy i nekonvenční verze modelu Polo, od sedanu v 70. letech přes legendární Polo Coupé G40, elegantní Cross Polo a ekologické Polo TGI1 s pohonem na zemní plyn až po sportovní Polo GTI2. Stejně jako u modelu Golf se značce Volkswagen podařilo v oblasti designu dosáhnout téměř nemožného: vytvořit malý vůz, který má elegantní a nadčasový design, a ve všech generacích jej nabízet v segmentu citlivém na cenu. Nová verze modelu Polo je pokračováním této evoluce. Skica, zobrazující novou osvětlenou lištu na masce chladiče mezi světlomety LED, je první ukázkou optimalizovaného designu. Podrobné informace o novém modelu Polo budou zveřejněny zanedlouho v rámci jeho světové premiéry, která se uskuteční on-line tento čtvrtek, 22. dubna, od 11 h. Již nyní je však jasné, že kromě designu prošla zásadní změnou také struktura nabídky. Výbava zahrnuje nové technologie, přístroje jsou ještě více digitalizovány a cestující mají díky rozsáhlejší konektivitě nepřetržité spojení s okolním světem. Úspěšný příběh modelu Polo tak může pokračovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.