Polo je od roku 1975 pevnou součástí segmentu malých vozů a patří mezi úspěšné modely své třídy – a to nejen v Německu, ale i na mnoha dalších trzích celého světa. Volkswagen dosud prodal 18 milionů vozů Polo a s novým modelem Polo naváže na více než 45letou historii ikony mezi malými vozy. Nové Polo oslaví on-line světovou premiéru ve čtvrtek 22. dubna v 11 h.
Volkswagen vyráběl v průběhu desetiletí průkopnické, hospodárné, sportovní a někdy i nekonvenční verze modelu Polo, od sedanu v 70. letech přes legendární Polo Coupé G40, elegantní Cross Polo a ekologické Polo TGI1 s pohonem na zemní plyn až po sportovní Polo GTI2. Stejně jako u modelu Golf se značce Volkswagen podařilo v oblasti designu dosáhnout téměř nemožného: vytvořit malý vůz, který má elegantní a nadčasový design, a ve všech generacích jej nabízet v segmentu citlivém na cenu. Nová verze modelu Polo je pokračováním této evoluce. Skica, zobrazující novou osvětlenou lištu na masce chladiče mezi světlomety LED, je první ukázkou optimalizovaného designu. Podrobné informace o novém modelu Polo budou zveřejněny zanedlouho v rámci jeho světové premiéry, která se uskuteční on-line tento čtvrtek, 22. dubna, od 11 h. Již nyní je však jasné, že kromě designu prošla zásadní změnou také struktura nabídky. Výbava zahrnuje nové technologie, přístroje jsou ještě více digitalizovány a cestující mají díky rozsáhlejší konektivitě nepřetržité spojení s okolním světem. Úspěšný příběh modelu Polo tak může pokračovat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?