SUV Škoda Kodiaq bude vylepšeno designově i technicky. Stylistické změny na přední i zadní části vozu a nové provedení předních LED světlometů. Omlazený model Škoda Kodiaq bude oficiálně představen 13. dubna.
První designová skica ukazuje ještě výraznější příď přepracovaného modelu Škoda Kodiaq: vzhled vozu charakterizuje nejen nový design kapoty, ale rovněž vzpřímenější, šestihranná maska chladiče typická pro designový jazyk značky ŠKODA, na níž jsou patrné masivní zdvojené lamely. Přední světlomety jsou užší než u předchůdce a vytvářejí společně s mlhovkami umístěnými pod nimi novou „čtyřokou“ světelnou grafiku. Další výraznou novinkou je upravený přední nárazník, který je po obou stranách orámovaný prvky ve tvaru písmene L. Vyznačuje se širším centrálním přívodem vzduchu a dekory v barvě hliníku.
Druhá skica nabízí detailnější pohled na nový design předních světlometů. Jasně vyobrazuje LED moduly umístěné nad sebou, které vytváří charakteristický světelný rukopis. Třetí skica pak ukazuje ostře vykreslené zadní svítilny, které jsou stejně jako přední světla užší než u předchůdce. Vyznačují se výraznými krystalickými tvary a designem ve tvaru písmene C, což je pro vozy Škoda typické.
Světová premiéra přepracovaného modelu Škoda Kodiaq se uskuteční 13. dubna.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.