SUV Škoda Kodiaq bude vylepšeno designově i technicky. Stylistické změny na přední i zadní části vozu a nové provedení předních LED světlometů. Omlazený model Škoda Kodiaq bude oficiálně představen 13. dubna.
První designová skica ukazuje ještě výraznější příď přepracovaného modelu Škoda Kodiaq: vzhled vozu charakterizuje nejen nový design kapoty, ale rovněž vzpřímenější, šestihranná maska chladiče typická pro designový jazyk značky ŠKODA, na níž jsou patrné masivní zdvojené lamely. Přední světlomety jsou užší než u předchůdce a vytvářejí společně s mlhovkami umístěnými pod nimi novou „čtyřokou“ světelnou grafiku. Další výraznou novinkou je upravený přední nárazník, který je po obou stranách orámovaný prvky ve tvaru písmene L. Vyznačuje se širším centrálním přívodem vzduchu a dekory v barvě hliníku.
Druhá skica nabízí detailnější pohled na nový design předních světlometů. Jasně vyobrazuje LED moduly umístěné nad sebou, které vytváří charakteristický světelný rukopis. Třetí skica pak ukazuje ostře vykreslené zadní svítilny, které jsou stejně jako přední světla užší než u předchůdce. Vyznačují se výraznými krystalickými tvary a designem ve tvaru písmene C, což je pro vozy Škoda typické.
Světová premiéra přepracovaného modelu Škoda Kodiaq se uskuteční 13. dubna.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.