SUV Škoda Kodiaq bude vylepšeno designově i technicky. Stylistické změny na přední i zadní části vozu a nové provedení předních LED světlometů. Omlazený model Škoda Kodiaq bude oficiálně představen 13. dubna.
První designová skica ukazuje ještě výraznější příď přepracovaného modelu Škoda Kodiaq: vzhled vozu charakterizuje nejen nový design kapoty, ale rovněž vzpřímenější, šestihranná maska chladiče typická pro designový jazyk značky ŠKODA, na níž jsou patrné masivní zdvojené lamely. Přední světlomety jsou užší než u předchůdce a vytvářejí společně s mlhovkami umístěnými pod nimi novou „čtyřokou“ světelnou grafiku. Další výraznou novinkou je upravený přední nárazník, který je po obou stranách orámovaný prvky ve tvaru písmene L. Vyznačuje se širším centrálním přívodem vzduchu a dekory v barvě hliníku.
Druhá skica nabízí detailnější pohled na nový design předních světlometů. Jasně vyobrazuje LED moduly umístěné nad sebou, které vytváří charakteristický světelný rukopis. Třetí skica pak ukazuje ostře vykreslené zadní svítilny, které jsou stejně jako přední světla užší než u předchůdce. Vyznačují se výraznými krystalickými tvary a designem ve tvaru písmene C, což je pro vozy Škoda typické.
Světová premiéra přepracovaného modelu Škoda Kodiaq se uskuteční 13. dubna.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.