SUV Škoda Kodiaq bude vylepšeno designově i technicky. Stylistické změny na přední i zadní části vozu a nové provedení předních LED světlometů. Omlazený model Škoda Kodiaq bude oficiálně představen 13. dubna.
První designová skica ukazuje ještě výraznější příď přepracovaného modelu Škoda Kodiaq: vzhled vozu charakterizuje nejen nový design kapoty, ale rovněž vzpřímenější, šestihranná maska chladiče typická pro designový jazyk značky ŠKODA, na níž jsou patrné masivní zdvojené lamely. Přední světlomety jsou užší než u předchůdce a vytvářejí společně s mlhovkami umístěnými pod nimi novou „čtyřokou“ světelnou grafiku. Další výraznou novinkou je upravený přední nárazník, který je po obou stranách orámovaný prvky ve tvaru písmene L. Vyznačuje se širším centrálním přívodem vzduchu a dekory v barvě hliníku.
Druhá skica nabízí detailnější pohled na nový design předních světlometů. Jasně vyobrazuje LED moduly umístěné nad sebou, které vytváří charakteristický světelný rukopis. Třetí skica pak ukazuje ostře vykreslené zadní svítilny, které jsou stejně jako přední světla užší než u předchůdce. Vyznačují se výraznými krystalickými tvary a designem ve tvaru písmene C, což je pro vozy Škoda typické.
Světová premiéra přepracovaného modelu Škoda Kodiaq se uskuteční 13. dubna.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?