Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

bohy / AutoRoad.cz, 27. listopadu 2020, 06:54 Google+

V Los Cabos v Mexiku bylo oficiálně zahájeno uvedení nového pickupu Peugeot Landtrek na latinskoamerický trh. Dojde k němu ve dvou fázích: nejprve přijde na řadu Mexiko, Uruguay, Ekvádor, Paraguay, Panama, Peru, Dominikánská republika, Guatemala, Haiti a nakonec Chile, ve druhé fázi Argentina, Brazílie a Kolumbie.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Peugeot Landtrek

Peugeot Landtrek | foto: Peugeot ČR

Sdílejte článek

Mexická pobočka Peugeot zorganizovala testovací jízdy pro novináře, kteří tak mohli otestovat schopnosti a odolnost nového vozu. Současně v Los Cabos odstartoval roadtrip, během něhož Peugeot Landtrek překoná 26 000 km přes neuvěřitelně rozmanitý jihoamerický kontinent a v únoru 2021 dorazí do Ushuaiy, nejjižnějšího města na světě.

Značka vstupem nového vozu Peugeot Landtrek do segmentu „One ton Pickups“ rozšiřuje svůj mezinárodní záběr. Tato kategorie se rychle rozvíjí a představuje více než 2,5 milionu vozů prodaných za rok po celém světě.

Peugeot Landtrek splňuje všechny základní parametry, pro které jsou tyto vozy žádané: spolehlivost, snadnou údržbu, všestrannost, odolnost v terénu a samozřejmě tažnou kapacitu a nosnost.

Svým atraktivním stylem splňuje očekávání náročné klientely. Současně nabízí cenné atributy jako rekordní kapacita korby, velká modularitu a komfort na úrovni SUV.

Značka Peugeot, která letos oslavila 210 let od svého založení, se ve velkém stylu vrací do segmentu, který v její historii hrál významnou roli - do kategorie pickupů. Včera, 24. listopadu, bylo v Los Cabos v Mexiku přítomno nebo on-line přihlášeno více než 500 novinářů, kteří tak byli svědky představení nového pickupu Peugeot Landtrek ve světové premiéře.

Nový Landtrek je ukázkou talentu a schopností týmů značky Peugeot, jež tento model vytvořily a podpořily tak značku v jejím mezinárodním rozmachu.

img-responsive

Peugeot Landtrek | foto: Peugeot ČR

Peugeot, historický subjekt v segmentu pickupů

Již v roce 1938, v předvečer druhé světové války, nabídla značka ve svém katalogu užitkový vůz s plochou korbou, odvozený od Peugeotu 202. Tak tomu bylo i po válce s Peugeotem 203, později se objevily verze Peugeotu 403 a 404 kryté plachtou. A konečně v roce 1979 se Peugeot 504, který měl za sebou neuvěřitelný obchodní úspěch, stal prvním vozem značky s oficiálně pojmenovanou verzí Pickup. Té se vyrobilo více než 375 000 kusů, zejména v Argentině, a prodávala se na všech kontinentech.

Absence nástupce Pickupu 504 však Peugeotu neumožnila udržet si své místo na trzích, kde je tento typ vozu nezbytný.

img-responsive

Peugeot 504 | foto: wheelsage.org

Proč Peugeot Landtrek ?

Peugeot chtěl novým pickupem Landtrek odpovědět na tři výzvy:
• pokračovat ve svém rozvoji mimo Evropu díky nabídce, která má maximální mezinárodní rozměr;
• zvýšit objem prodeje díky kompletní řadě lehkých užitkových vozů v Latinské Americe, z nichž 77 % tvoří pickupy,
• posílit svou mezinárodní působnost přilákáním nových zákazníků.

Řešení těchto tří úkolů vyžadovalo mezinárodní přístup, proto zamířil nový Pickup Peugeot Landtrek do segmentu s největším pokrytím mimo Evropu.

Segment s pickupy „Full size“, který je z hlediska objemu největší, se téměř exkluzivně rozvíjí na severoamerickém trhu. Segment se „small“ pickupy je lokálnější. Proto se Peugeot přirozeně rozhodl nasměrovat nový Landtrek právě na segment jednotunových „one-ton“ pickupů, který má nejširší pokrytí mimo Evropu a představuje téměř polovinu trhu lehkých užitkových vozů v Latinské Americe.

Segment „one-ton“ představoval v roce 2019 celkem 2,5 milionu vozidel, z nichž téměř 410 000 se prodalo na jihoamerickém kontinentu.

Vzhledem k tomu, že každý druhý užitkový vůz, který se na celosvětovém trhu prodá, je pickup, lze předpokládat, že tento globální přístup povede ke zvýšení obratu značky a jejího podílu na mimoevropském trhu. Díky širší nabídce lehkých užitkových vozů (LUV) má Peugeot ve hře trumf, kterým dokáže prorazit na nová území. Nový pickup Landtrek se stává novou zbraní Peugeotu k dobývání nových trhů a nových zákazníků mimo Evropu.

Základní zadávací podmínkou projektu Peugeot Landtrek byla robustní koncepce, která umožnila vznik funkčního odolného vozu, který půjde snadno opravovat a zároveň bude ideálním společníkem pro outdoorové volnočasové aktivity. Současně to není na úkor spolehlivosti nebo kvality, což vůz prokázal během více než 2 milionů kilometrů testovacích jízd, zejména v Argentině, Brazílii nebo Mexiku, ve všech terénech a za každého počasí!

img-responsive

Peugeot Landtrek | foto: Peugeot ČR

Propojení amerických kontinentů
Spolehlivost, kvalita, odolnost a pohodlí nového Peugeotu Landtrek budou otestovány na silnicích a cestách jihoamerického kontinentu během 26 000 km dlouhé cesty trvající 50 dní. Roadtrip odstartuje 25. listopadu v Los Cabos. Tři vozy Landtrek vyrazí z Los Cabos na cestu přes Mexiko, poté se po moři dostanou do Ekvádoru a budou pokračovat až do nejjižnějšího města Ushuaia v argentinské provincii Tierra del Fuego.

Tento přejezd jihoamerického kontinentu nazvaný „New Peugeot Landtrek Conectando las Américas “ bude až do svého příjezdu na „konec světa“, který je naplánován na začátek února 2021, pravidelně zveřejňován prostřednictvím sociálních sítí značky Peugeot.

Vytisknout

Diskuze: Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota GR010 Hybrid

Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Hyundai představuje vylepšený model KONA Electric pro nový modelový rok

Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

Fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

Škoda Auto spouští výhodnou nabídku zimního příslušenství

Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Rodiny i firmy v Česku. Ne a ne kupovat auta, která mají

Škoda Kushaq je nové SUV určené pro indický trh

Nové SUV Škody se jmenuje Kushaq. V Česku ale na prodej nebude

Fotokoláž

Který ojetý kombík do 200 tisíc je nejlepší?

Penthouse CX

Penthouse CX Dubicamper, nejrychlejší obytný vůz své doby, ve kterém nic nechybělo

Stellantis vznikla fúzí Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) a Peugeot SA (PSA)

Fúze FCA a PSA schválena. 15 značek bude nově ovládat Stellantis

ZNAČKA DS  JE PARTNEREM MÓDNÍ NÁVRHÁŘKY NATALI RUDEN

DS otevřelo v Česku nové zastoupení

Volkswagen Beetle

Chybělo málo a vše bylo jinak. Co má společného britský major a slavný "Brouk"?

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

ID.4 skončil s 1ST sérií. VW teď nabídl pět výbav a půjde dolů s dojezdem a výkonem

Toyota Motor Manufacturing Czech Republic

Pěkným dárkem do roku 2021 se stává nové vlastnictví kolínského výrobního závodu

reklama

Doporučujeme

Pandur II pro Ačr

Zakázka na Pandury ukázala, jaký vliv má modernizace armády na českou ekonomiku

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rodiny i firmy v Česku. Ne a ne kupovat auta, která mají

  2. Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

  3. Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

  4. Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

  5. Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

  6. Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud