Hyundai Motor nabízí první pohledy na zcela nový Tucson N Line, sedmý evropský model s tímto dynamickým stupněm výbavy. Zcela nový Tucson N Line zaujme agresivním a osobitým vnějším designem a jedinečnými prvky se odlišuje také v interiéru. Hyundai vyrábí modely řady N Line především pro zákazníky, kteří vyžadují design a zážitky z jízdy s ještě více vyhraněným stylem.
Společnost Hyundai Motor dnes odhalila první fotografie zcela nového, vzrušujícího modelu Tucson N Line, který se stane důležitou součástí zcela nové modelové řady SUV Tucson. Nový model kombinuje futuristický design, komfort a vyspělou konektivitu Tucsonu s dynamickým stylem N Line.
Jak je patrné již z prvních snímků, zcela nový Tucson N Line nabídne agresivní a osobitý vnější design a v interiéru se odliší dalšími specifickými prvky. Pro sériově vyráběnou verzi je připravena také jedinečná výbava a výběr atraktivních barev.
Řada modelů N Line tvoří vstupní bránu do světa sportovních vozů Hyundai, reprezentovaného divizí vysokovýkonných modelů N. Ty jsou navrženy především pro zákazníky, vyhledávající ještě dynamičtější design a zážitky z jízdy. Kromě zcela nového modelu Tucson nabízí Hyundai v Evropě varianty N Line také v modelových řadách i10, i20, i30 (Hatchback, Kombi a Fastback) a Kona.
Zcela nový Tucson N Line bude u prodejců k dispozici na jaře 2021. Podrobné informace o novém modelu budou zveřejněny zanedlouho.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?