Hyundai Motor nabízí první pohledy na zcela nový Tucson N Line, sedmý evropský model s tímto dynamickým stupněm výbavy. Zcela nový Tucson N Line zaujme agresivním a osobitým vnějším designem a jedinečnými prvky se odlišuje také v interiéru. Hyundai vyrábí modely řady N Line především pro zákazníky, kteří vyžadují design a zážitky z jízdy s ještě více vyhraněným stylem.
Společnost Hyundai Motor dnes odhalila první fotografie zcela nového, vzrušujícího modelu Tucson N Line, který se stane důležitou součástí zcela nové modelové řady SUV Tucson. Nový model kombinuje futuristický design, komfort a vyspělou konektivitu Tucsonu s dynamickým stylem N Line.
Jak je patrné již z prvních snímků, zcela nový Tucson N Line nabídne agresivní a osobitý vnější design a v interiéru se odliší dalšími specifickými prvky. Pro sériově vyráběnou verzi je připravena také jedinečná výbava a výběr atraktivních barev.
Řada modelů N Line tvoří vstupní bránu do světa sportovních vozů Hyundai, reprezentovaného divizí vysokovýkonných modelů N. Ty jsou navrženy především pro zákazníky, vyhledávající ještě dynamičtější design a zážitky z jízdy. Kromě zcela nového modelu Tucson nabízí Hyundai v Evropě varianty N Line také v modelových řadách i10, i20, i30 (Hatchback, Kombi a Fastback) a Kona.
Zcela nový Tucson N Line bude u prodejců k dispozici na jaře 2021. Podrobné informace o novém modelu budou zveřejněny zanedlouho.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?