Hyundai Motor nabízí první pohledy na zcela nový Tucson N Line, sedmý evropský model s tímto dynamickým stupněm výbavy. Zcela nový Tucson N Line zaujme agresivním a osobitým vnějším designem a jedinečnými prvky se odlišuje také v interiéru. Hyundai vyrábí modely řady N Line především pro zákazníky, kteří vyžadují design a zážitky z jízdy s ještě více vyhraněným stylem.
Společnost Hyundai Motor dnes odhalila první fotografie zcela nového, vzrušujícího modelu Tucson N Line, který se stane důležitou součástí zcela nové modelové řady SUV Tucson. Nový model kombinuje futuristický design, komfort a vyspělou konektivitu Tucsonu s dynamickým stylem N Line.
Jak je patrné již z prvních snímků, zcela nový Tucson N Line nabídne agresivní a osobitý vnější design a v interiéru se odliší dalšími specifickými prvky. Pro sériově vyráběnou verzi je připravena také jedinečná výbava a výběr atraktivních barev.
Řada modelů N Line tvoří vstupní bránu do světa sportovních vozů Hyundai, reprezentovaného divizí vysokovýkonných modelů N. Ty jsou navrženy především pro zákazníky, vyhledávající ještě dynamičtější design a zážitky z jízdy. Kromě zcela nového modelu Tucson nabízí Hyundai v Evropě varianty N Line také v modelových řadách i10, i20, i30 (Hatchback, Kombi a Fastback) a Kona.
Zcela nový Tucson N Line bude u prodejců k dispozici na jaře 2021. Podrobné informace o novém modelu budou zveřejněny zanedlouho.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.