Hyundai Motor nabízí první pohledy na zcela nový Tucson N Line, sedmý evropský model s tímto dynamickým stupněm výbavy. Zcela nový Tucson N Line zaujme agresivním a osobitým vnějším designem a jedinečnými prvky se odlišuje také v interiéru. Hyundai vyrábí modely řady N Line především pro zákazníky, kteří vyžadují design a zážitky z jízdy s ještě více vyhraněným stylem.
Společnost Hyundai Motor dnes odhalila první fotografie zcela nového, vzrušujícího modelu Tucson N Line, který se stane důležitou součástí zcela nové modelové řady SUV Tucson. Nový model kombinuje futuristický design, komfort a vyspělou konektivitu Tucsonu s dynamickým stylem N Line.
Jak je patrné již z prvních snímků, zcela nový Tucson N Line nabídne agresivní a osobitý vnější design a v interiéru se odliší dalšími specifickými prvky. Pro sériově vyráběnou verzi je připravena také jedinečná výbava a výběr atraktivních barev.
Řada modelů N Line tvoří vstupní bránu do světa sportovních vozů Hyundai, reprezentovaného divizí vysokovýkonných modelů N. Ty jsou navrženy především pro zákazníky, vyhledávající ještě dynamičtější design a zážitky z jízdy. Kromě zcela nového modelu Tucson nabízí Hyundai v Evropě varianty N Line také v modelových řadách i10, i20, i30 (Hatchback, Kombi a Fastback) a Kona.
Zcela nový Tucson N Line bude u prodejců k dispozici na jaře 2021. Podrobné informace o novém modelu budou zveřejněny zanedlouho.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.