Hyundai Motor nabízí první pohledy na zcela nový Tucson N Line, sedmý evropský model s tímto dynamickým stupněm výbavy. Zcela nový Tucson N Line zaujme agresivním a osobitým vnějším designem a jedinečnými prvky se odlišuje také v interiéru. Hyundai vyrábí modely řady N Line především pro zákazníky, kteří vyžadují design a zážitky z jízdy s ještě více vyhraněným stylem.
Společnost Hyundai Motor dnes odhalila první fotografie zcela nového, vzrušujícího modelu Tucson N Line, který se stane důležitou součástí zcela nové modelové řady SUV Tucson. Nový model kombinuje futuristický design, komfort a vyspělou konektivitu Tucsonu s dynamickým stylem N Line.
Jak je patrné již z prvních snímků, zcela nový Tucson N Line nabídne agresivní a osobitý vnější design a v interiéru se odliší dalšími specifickými prvky. Pro sériově vyráběnou verzi je připravena také jedinečná výbava a výběr atraktivních barev.
Řada modelů N Line tvoří vstupní bránu do světa sportovních vozů Hyundai, reprezentovaného divizí vysokovýkonných modelů N. Ty jsou navrženy především pro zákazníky, vyhledávající ještě dynamičtější design a zážitky z jízdy. Kromě zcela nového modelu Tucson nabízí Hyundai v Evropě varianty N Line také v modelových řadách i10, i20, i30 (Hatchback, Kombi a Fastback) a Kona.
Zcela nový Tucson N Line bude u prodejců k dispozici na jaře 2021. Podrobné informace o novém modelu budou zveřejněny zanedlouho.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?