Společnost DS Automobiles se nechala inspirovat pařížským módním salonem Ines de la Fressange Paris a obě značky následně při tvorbě společně uplatnily své know-how. Ve voze DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS se prolíná tradice a sofistikovanost, luxus a dynamika, styl a elegance.
DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS je nabízen v exkluzivním inkoustovém odstínu karoserie Bleu Encre s černou střechou Perla Nera. Doplňuje je červený odstín Ines na zpětných zrcátkách a středu exkluzivních 18palcových kol s diamantovým výbrusem.
V interiéru jsou použity vysoce kvalitní materiály z dílen francouzských řemeslných mistrů. Exkluzivní čalounění je výsledkem spolupráce týmů z DS Automobiles a Ines de la Fressange Paris. Tkalci se ve svých dílnách v Ariège nechali inspirovat technikami splétání kůže a vytvořili unikátní materiál pro sedadla s použitím tkaniny z více materiálů, která je elegantní a jemná na dotek. Jemná modrá barva je doplněna díly z materiálu Alcantara®. Volant je potažen kůží za využití techniky typické pro DS Automobiles, pedály jsou vyrobeny výhradně z hliníku.
Každý vůz DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS bude dodáván s exkluzivní peněženkou z řady Marcia od návrhářky Ines de la Fressange Paris a DS Automobiles.
DS Automobiles dosahuje nejnižších emisí CO2 ze všech evropských značek nabízejících širokou škálu pohonů a potvrzuje své vedoucí postavení i s vozem DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS. Tato limitovaná edice je nabízena se třemi typy motorů:
- 100 % elektrický E-TENSE,- benzínový PureTech 155 a PureTech 130,- dieselový BlueHDi 130.
Benzinové a naftové modely jsou vybaveny osmistupňovou automatickou převodovkou.
DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS, který dosáhl nejvyšší skóre v testech bezpečnosti, využívá špičkové technologie, jako je nouzové brzdění do 140 km/h, tempomat, aktivní výstraha při opuštění jízdního pruhu, sledování mrtvého úhlu, světlomety DS MATRIX LED VISION, tónované a akustické čelní sklo, přední i zadní parkovací asistent, kliky tvořící jednu rovinu s plochou dveří, které se vysunou, jakmile se řidič přiblíží, automatická klimatizace s aktivním filtrem a 10,3" HD dotykový displej.
V následujících týdnech bude vůz DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS vyroben v 1500 kusech, dodávky začnou v lednu 2021, nejprve ve Francii, poté po celé Evropě a na dalších kontinentech. Cena na francouzském trhu začíná na 36 400 eurech.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?