Český motocyklový závodník v kategorii MotoGP Karel Abraham se těší na domácí Velkou cenu České republiky a doufá, že na okruhu v Brně v neděli úspěšně dokončí hlavní závod. Hovořil o tom v pátečním rozhovoru pro TV Nova.
Abraham je jediným českým zástupcem v královské kubatuře MotoGP, ale během sezony ho provázejí zdravotní lapálie. Nicméně vše nyní nasvědčuje tomu, že se blýská na lepší časy. „Problémů bylo hodně, ale ruka, která mě trápila, už je o hodně lepší a na motorce mě téměř nebolí. I když s ní ještě nepohnu přesně tak, jak bych potřeboval,“ svěřil se Abraham.
Tomu se v posledním závodě v Indianapolis povedlo zajet nejlepší výsledek, když skončil osmý. „Celý náš tým to potřeboval a je dobře, že se to vydařilo. Ta sezona se zatím nevyvíjí moc dobře a poslední výsledky byly velkým povzbuzením. Hlavně teď před domácím závodem,“ uvedl Abraham, který přiznal, že se závodní motorkou má na brněnském okruhu natrénovano stejně jako všichno jeho soupeři. „Jsem tu doma, takže jsem se tu několikrát svezl, ale jen s nějakými motoškolami, které se tady konají. A to se nejezdí moc rychle, takže si nemyslím, že by mi to nějak pomohlo,“ řekl český závodník, který neprozradil své tajné přání směrem k umístění.
„To nerad říkám. Člověk nikdy neví, jaké budou podmínky. Ale tady v Brně by dojetí bylo určitě super,“ uzavřel.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?