Český motocyklista Jakub Smrž obsadil v obou nedělních závodech MS superbiků na okruhu v Misanu devátou příčku, z vítězství se dvakrát těšil Ital Max Biaggi na Aprilii. Výsledky zveřejnily oficiální stránky šampionátu.
7. závod mistrovství světa superbiků (Itálie, Misano)
První jízda: 1. Biaggi (It./Aprilia) 38:58,471, 2. Checa (Šp./Ducati) 38:58,776, 3. Giugliano (It./Ducati) 39:02,974, 4. Sykes (Brit./Kawasaki) 39:07,329, 5. Rea (Brit./Honda) 39:10,098, 6. Davies (Brit./Aprilia) 39:10,729,...9. SMRŽ (ČR/Ducati) 39:15,485.
Druhá jízda: 1. Biaggi (It./Aprilia) 39:01,869, 2. Rea (Brit./Honda) 39:07,224, 3. Haslam (Brit./BMW) 39:07,600, 4. Melandri (It./BMW) 39:08,873, 5. Badovini (It./BMW) 39:09,790, 6. Fabrizio (It./BMW) 39:19,160, ... 9. SMRŽ (ČR/Ducati) 39:20,080.
Pořadí šampionátu: 1. Biaggi (It./Aprilia) 210,5, 2. Rea (Brit./Honda) 172, 3. Sykes (Brit./Kawasaki) 164,5, 4. Melandri (It./BMW) 155,5, 5. Checa (Šp./Ducati) 150,5, 6. Haslam (Brit./BMW) 123,... 10. SMRŽ (ČR/Ducati) 75,5.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?