Český motocyklista Jakub Smrž obsadil v obou nedělních závodech MS superbiků na okruhu v Misanu devátou příčku, z vítězství se dvakrát těšil Ital Max Biaggi na Aprilii. Výsledky zveřejnily oficiální stránky šampionátu.
7. závod mistrovství světa superbiků (Itálie, Misano)
První jízda: 1. Biaggi (It./Aprilia) 38:58,471, 2. Checa (Šp./Ducati) 38:58,776, 3. Giugliano (It./Ducati) 39:02,974, 4. Sykes (Brit./Kawasaki) 39:07,329, 5. Rea (Brit./Honda) 39:10,098, 6. Davies (Brit./Aprilia) 39:10,729,...9. SMRŽ (ČR/Ducati) 39:15,485.
Druhá jízda: 1. Biaggi (It./Aprilia) 39:01,869, 2. Rea (Brit./Honda) 39:07,224, 3. Haslam (Brit./BMW) 39:07,600, 4. Melandri (It./BMW) 39:08,873, 5. Badovini (It./BMW) 39:09,790, 6. Fabrizio (It./BMW) 39:19,160, ... 9. SMRŽ (ČR/Ducati) 39:20,080.
Pořadí šampionátu: 1. Biaggi (It./Aprilia) 210,5, 2. Rea (Brit./Honda) 172, 3. Sykes (Brit./Kawasaki) 164,5, 4. Melandri (It./BMW) 155,5, 5. Checa (Šp./Ducati) 150,5, 6. Haslam (Brit./BMW) 123,... 10. SMRŽ (ČR/Ducati) 75,5.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.