Vítězem nedělního závodu Moto2 v rámci motocyklové GP Francie na okruhu v Le Mans se stal Švýcar Thomas Lüthi, který triumfoval před Italem Claudiem Cortim a Britem Scottem Reddingem.
Lídr šampionátu Marc Marquez ze Španělska na mokré trati upadl a nedokončil, do čela průběžné klasifikace MS se tak dostal jeho krajan Pol Espargaro, Lüthi na něj na třetím místě ztrácí už jen tři body.Velká cena Francie (Le Mans):Moto2: 1. Lüthi (Švýc./Interwetten-Paddock) 50:02,816, 2. Corti (It./Kalex) + 6,354, 3. Redding (Brit./Marc VDS Racing Team) +12,162, 4. Iannone (It./Speed Master) +16,338, 5. Kallio (Fin./Marc VDS Racing Team) +19,278, 6. Espargaro (Šp./Pons 40 HP Tuenti) +20,874.Průběžné pořadí MS (po 5ti závodech): 1. Espargaro 71, 2. Marquez (Šp.) 70, 3. Lüthi 68, 4. Iannone 46, 5. Redding 44, 6. Kallio 33.Na okruhu v Le Mans je na programu od 14.00 závod královské kubatury MotoGP.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?