V obou nedělních závodech MS superbiků v italské Imole byl nejrychlejší Španěl Checa, český reprezentant Jakub Smrž obsadil nejprve jedenácté a ve druhé jízdě pak sedmé místo. Podrobnosti zveřejnily oficiální stránky šampionátu.
Jakub Smrž odstartoval do prvního závodu z desáté pozice, kterou si vyjel v sobotní kvalifikaci. Český motocyklista musel dohánět zdržení, poté co se vyhýbal motorce Leona Haslama, a v cíli skončil na jedenáctém místě.
Ve druhém nedělním závodě si Smrž polepšil a dojel sedmý. Stejná příčka mu patří i v celkovém průběžném pořadí mistrovství světa.
Oba závody ovládl obhájce loňského titulu Carlos Checa. Druhý skončil Tom Sykes, na třetí příčce se umístil Leon Haslam.Závody mistrovství světa superbiků (ITÁLIE, Imola)
První jízda: 1. Checa (Šp./Ducati) 38:06, 264, 2. Sykes (Brit./Kawasaki) +3,206, 3. Haslam (Brit./BMW) +5,593, 4, Biaggi (It./Aprilia) +6,519, 5. Laverty (Ir./Aprilia) +24.662, 6. Melandri (It./BMW) +27,261, 7. Lascorz (Šp./Kawasaki) +27,384, 8. Zanetti (It./Ducati) +28,299, 9. Rea (Brit./Honda) +34,067, 10. Canepa (It./Ducati) +35,724, 11. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) +36,738.
Druhá jízda: 1. Checa (Šp./Ducati) 37:57,571, 2. Sykes (Brit./Kawasaki) +1,935, 3. Haslam (Brit./BMW) +2,969, 4. Biaggi (It./Aprilia) +3,346, 5. Rea (Brit./Honda) +18,925, 6. Laverty (Ir./Aprilia) +21,180, 7. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) +21,392, 8. Camier (Brit./Suzuki) +23,797, 9. Lascorz (Šp./Kawasaki) +24,219, 10. Melandri (It./BMW) +25,599.
Průběžné pořadí MS: 1. Checa (Šp./Ducati) 75, 2. Biaggi (It./Aprilia) 71, 3. Sykes (Brit./Kawasaki) 69, 4. Haslam (Brit./BMW) 47, 5. Melandri (It./BMW) 46, 6. Rea (Brit./Honda) 40, 7. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) 30, 8. Laverty (Ir./Aprilia) 29, 9. Guintoli (Fr./Ducati) 21, 10. Berger (Fr./Ducati) 20.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.