V obou nedělních závodech MS superbiků v italské Imole byl nejrychlejší Španěl Checa, český reprezentant Jakub Smrž obsadil nejprve jedenácté a ve druhé jízdě pak sedmé místo. Podrobnosti zveřejnily oficiální stránky šampionátu.
Jakub Smrž odstartoval do prvního závodu z desáté pozice, kterou si vyjel v sobotní kvalifikaci. Český motocyklista musel dohánět zdržení, poté co se vyhýbal motorce Leona Haslama, a v cíli skončil na jedenáctém místě.
Ve druhém nedělním závodě si Smrž polepšil a dojel sedmý. Stejná příčka mu patří i v celkovém průběžném pořadí mistrovství světa.
Oba závody ovládl obhájce loňského titulu Carlos Checa. Druhý skončil Tom Sykes, na třetí příčce se umístil Leon Haslam.Závody mistrovství světa superbiků (ITÁLIE, Imola)
První jízda: 1. Checa (Šp./Ducati) 38:06, 264, 2. Sykes (Brit./Kawasaki) +3,206, 3. Haslam (Brit./BMW) +5,593, 4, Biaggi (It./Aprilia) +6,519, 5. Laverty (Ir./Aprilia) +24.662, 6. Melandri (It./BMW) +27,261, 7. Lascorz (Šp./Kawasaki) +27,384, 8. Zanetti (It./Ducati) +28,299, 9. Rea (Brit./Honda) +34,067, 10. Canepa (It./Ducati) +35,724, 11. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) +36,738.
Druhá jízda: 1. Checa (Šp./Ducati) 37:57,571, 2. Sykes (Brit./Kawasaki) +1,935, 3. Haslam (Brit./BMW) +2,969, 4. Biaggi (It./Aprilia) +3,346, 5. Rea (Brit./Honda) +18,925, 6. Laverty (Ir./Aprilia) +21,180, 7. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) +21,392, 8. Camier (Brit./Suzuki) +23,797, 9. Lascorz (Šp./Kawasaki) +24,219, 10. Melandri (It./BMW) +25,599.
Průběžné pořadí MS: 1. Checa (Šp./Ducati) 75, 2. Biaggi (It./Aprilia) 71, 3. Sykes (Brit./Kawasaki) 69, 4. Haslam (Brit./BMW) 47, 5. Melandri (It./BMW) 46, 6. Rea (Brit./Honda) 40, 7. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) 30, 8. Laverty (Ir./Aprilia) 29, 9. Guintoli (Fr./Ducati) 21, 10. Berger (Fr./Ducati) 20.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?