V obou nedělních závodech MS superbiků v italské Imole byl nejrychlejší Španěl Checa, český reprezentant Jakub Smrž obsadil nejprve jedenácté a ve druhé jízdě pak sedmé místo. Podrobnosti zveřejnily oficiální stránky šampionátu.
Jakub Smrž odstartoval do prvního závodu z desáté pozice, kterou si vyjel v sobotní kvalifikaci. Český motocyklista musel dohánět zdržení, poté co se vyhýbal motorce Leona Haslama, a v cíli skončil na jedenáctém místě.
Ve druhém nedělním závodě si Smrž polepšil a dojel sedmý. Stejná příčka mu patří i v celkovém průběžném pořadí mistrovství světa.
Oba závody ovládl obhájce loňského titulu Carlos Checa. Druhý skončil Tom Sykes, na třetí příčce se umístil Leon Haslam.Závody mistrovství světa superbiků (ITÁLIE, Imola)
První jízda: 1. Checa (Šp./Ducati) 38:06, 264, 2. Sykes (Brit./Kawasaki) +3,206, 3. Haslam (Brit./BMW) +5,593, 4, Biaggi (It./Aprilia) +6,519, 5. Laverty (Ir./Aprilia) +24.662, 6. Melandri (It./BMW) +27,261, 7. Lascorz (Šp./Kawasaki) +27,384, 8. Zanetti (It./Ducati) +28,299, 9. Rea (Brit./Honda) +34,067, 10. Canepa (It./Ducati) +35,724, 11. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) +36,738.
Druhá jízda: 1. Checa (Šp./Ducati) 37:57,571, 2. Sykes (Brit./Kawasaki) +1,935, 3. Haslam (Brit./BMW) +2,969, 4. Biaggi (It./Aprilia) +3,346, 5. Rea (Brit./Honda) +18,925, 6. Laverty (Ir./Aprilia) +21,180, 7. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) +21,392, 8. Camier (Brit./Suzuki) +23,797, 9. Lascorz (Šp./Kawasaki) +24,219, 10. Melandri (It./BMW) +25,599.
Průběžné pořadí MS: 1. Checa (Šp./Ducati) 75, 2. Biaggi (It./Aprilia) 71, 3. Sykes (Brit./Kawasaki) 69, 4. Haslam (Brit./BMW) 47, 5. Melandri (It./BMW) 46, 6. Rea (Brit./Honda) 40, 7. SMRŽ (ČR/Liberty Racing Team Ducati) 30, 8. Laverty (Ir./Aprilia) 29, 9. Guintoli (Fr./Ducati) 21, 10. Berger (Fr./Ducati) 20.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?