Ital Max Biaggi a Španěl Carlos Checa se stali vítězi dvou závodů úvodního podniku mistrovství světa superbiků, které se jely v noci na neděli v australském Phillip Island. Český jezdec Jakub Smrž skončil v první jízdě pátý a ve druhé jedenáctý.
Nešťastně začala sezona pro úřadujícího šampiona Carlose Checu, který v první jízdě pět kol před koncem na mokré trati havaroval a přišel o jisté vítězství. Triumf tak spadl do klína Italovi Maxovi Biaggimu. Velmi dobře si počínal i Jakub Smrž, který v premiéře skončil po jisté jízdě pátý. Checa se z pádu oklepal a druhý závod opanoval. Formu však opět ukázal Max Biaggi, který se díky druhé příčce udržel v čele průběžného pořadí seriálu. Jakub Smrž tentokrát dojel ve vyrovnaném závodě až na 11. příčce, celkově mu
MS superbiků (AUSTRÁLIE, Phillip Island)úvodní podnik sezóny: 1. závod: 1. Biaggi (It./Aprilia) 34:13,963, 2. Melandri (It./BMW) +7,104, 3. Guintoli (Fr./Ducati) +7,378, 4. Sykes (Brit./Kawasaki) +12,189, 5. SMRŽ (ČR/Ducati) +18,424, 6. Fabrizio (It./BMW) + 20,200.
2. závod: 1. Checa (Šp./Althea Racing) 34:26,728, 2. Biaggi (It./Aprilia) +6,707, 3. Sykes (Brit./Kawasaki) +12,621, 4. Rea (Brit./Honda) +12,855, 5. Haslam (Brit./BMW) +18,179, 6. Melandri (It./BMW) +18,831, ... 11. SMRŽ (ČR/Ducati) +28,479. Průběžné pořadí MS: 1. Biaggi 45, 2. Melandri 30, 3. Sykes 29, 4. Checa 25, 5. Rea 22, 6. SMRŽ 16, 7. Aoyama a Haslam 15.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?