Davide Brivio, manažer italského motocyklisty Valentina Rossiho vyvrací spekulace, že by devítinásobný světový šampion ukončil kariéru po nedělní tragické nehodě svého krajana Marka Simoncelliho, který zemřel po havárii při Velké ceně Malajsie. Informoval o tom server Autosport.com.
Brivio na sociální síti Twitter oznámil, že spekulace o odchodu Rossiho ze závodní scény se nezakládají na pravdě. "Mnozí se ptají na Valeho konec, ale není to absolutně pravda," napsal Brivio. Samotný Rossi se jen těžko vzpamatovává z nehody, jejímž přímým účastníkem byl a při které ztratil kamaráda a soupeře. "Sic byl pro mě jako mladší bratr. Byl silný na trati a milý v životě. Pořád tomu nemohu uvěřit, bude mi strašně moc chybět," řekl Rossi. Devítinásobný světový šampion se společně s Američanem Colinem Edwardsem nedokázal ve druhém kole závodu nejprestižnější třídy MotoGP vyhnout Simoncellimu, který i přes péči lékařů ve 24 letech podlehl mnohočetným zraněním.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.