Davide Brivio, manažer italského motocyklisty Valentina Rossiho vyvrací spekulace, že by devítinásobný světový šampion ukončil kariéru po nedělní tragické nehodě svého krajana Marka Simoncelliho, který zemřel po havárii při Velké ceně Malajsie. Informoval o tom server Autosport.com.
Brivio na sociální síti Twitter oznámil, že spekulace o odchodu Rossiho ze závodní scény se nezakládají na pravdě. "Mnozí se ptají na Valeho konec, ale není to absolutně pravda," napsal Brivio. Samotný Rossi se jen těžko vzpamatovává z nehody, jejímž přímým účastníkem byl a při které ztratil kamaráda a soupeře. "Sic byl pro mě jako mladší bratr. Byl silný na trati a milý v životě. Pořád tomu nemohu uvěřit, bude mi strašně moc chybět," řekl Rossi. Devítinásobný světový šampion se společně s Američanem Colinem Edwardsem nedokázal ve druhém kole závodu nejprestižnější třídy MotoGP vyhnout Simoncellimu, který i přes péči lékařů ve 24 letech podlehl mnohočetným zraněním.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?