Španělský motocyklista Dani Pedrosa podstoupil ve středu operaci klíční kosti, kterou si zlomil při nedělní Velké ceně Francie v Le Mans. Pedrosa dostal od lékařů titanovou výztuhu poraněné kosti," informuje server MotoGP.
Zraněními pronásledovaný Pedrosa, který i nadále drží třetí místo průběžného pořadí mistrovství světa MotoGP, soupeřil v Le Mans o druhé místo s Markem Simoncellim. Souboj však neustál, zavadil o Italovo zadní kolo a upadl do štěrku vedle trati. Vyšetření prokázalo zlomeninu klíční kosti, tedy stejné zranění, ze kterého se Španěl dostal předtím, než opanoval Velkou cenu Portugalska. Tehdy to byla levá klíční kost, nyní pravá. Každopádně v obou případech musel Perdosa na operační sál. Po kontrole úspěšnosti operace, kterou provedli v Madridu Dr. Joaquim Casa?as a Dr. César García-Madrid, bude jezdec týmu Repsol Honda bude propuštěn z nemocnice a v příštím týdnu, že by měl začít rehabilitovat. I nadále zůstává Pedrosova účast ve Velké ceně Katalánska ohrožená.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?