Na počátku roku pořádala společnost Piaggio Group každoroční mezinárodní konferenci v Monte Carlu. Zde překvapil generální ředitel a většinový podílník pan Roberto Colaninno během prezentace plánů celého koncernu představením při příležitosti 90. výročí vzniku značky MOTO GUZZI první 2 z celkem 4 plánovaných prototypů určených do výroby pro roky 2012 a 2013.
Nová CALIFORNIA, s novým motorem 1.400 ccm tradiční koncepce, pokračuje v tradici modelu uznávaného po celém světě pro své pohodlí, spolehlivost a výkon. Prototyp přináší inovovaný design s velkým motorem a skutečně luxusní komfort díky velkorysému sedlu a nádrži, která je výrazně vykrojena kolem mohutných hlav válců nové pohonné jednotky. Tato linie předznamenává nový designový prvek, který se pravděpodobně objeví i u dalších modelů. Také všechny ostatní komponenty stroje - rám, pérování, brzdy, kola - jsou zcela nové a předurčují tak novou Californii jako zástupce velmi očekávané nové generace motocyklů MOTO GUZZI.
Mnohem více klasický, ale neméně fascinující, je V7 Scrambler, postavený na základě úspěšného a oblíbeného základu V7 Classic s malým motorem 750 cc. Chromové detaily, drátěné vyplétané ráfky, zvednuté výfuky, nízko umístěný čelní světlomet a integrovaná přístrojová deska připomínají historický sportovní model Loyola 175 z roku 1960.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?