Australan Casey Stoner obvinil pořadatele MotoGP, že nadržují Valentinovi Rossimu.
Vítěze úvodního podniku sezony v Dauhá rozhněvala kolize s italským jezdcem, ke které došlo při nedělní Velké ceně Španělska, zprávu přinesla agentura Reuters.Rossiho Ducati porazilo Stonerovu Hondu dvacet kol před koncem závodu, který na okruhu v Jerezu poznamenalo hned několik pádů na mokré trati. Z vítězství se nakonec radoval úřadující mistr světa Jorge Lorenzo ze Španělska.
Zatímco pořadatelé Grand Prix pomohli Italovi vrátit se na trať a Rossi si dojel pro pátou příčku, Stoner musel odstoupit a přišel tak o průběžné vedení v seriálu, když nemohl nastartovat svou Hondu. "Domnívám se, že kdyby mě roztlačovalo víc lidí, motor by nakonec naskočil," řekl Stoner serveru Autosportu.
"Když jsem se ohlédl, měl jsem za sebou jenom jednoho kluka, co se mě snažil roztlačit. Ostatní se pomalu vraceli na svá místa," popisoval Australan. "S tím se asi holt každý, kdo jede proti Valentinovi, musí smířit. Je to strašně nespravedlivé, ale nestalo se mi to poprvé," dodal mistr světa z roku 2007.
"Sama havárie vyplynula ze závodu, nebylo to nic, na co bych si mohl stěžovat. Ale mrzí mě přístup pořadatelů, kteří na mě úplně zapomněli, jako bych byl vzduch," posteskl si pětadvacetiletý motocyklista, který do obou letošních Velkých cen odstartoval z pole position.
"Mělo by se s tím něco dělat. Bohužel výkony pořadatelů jsou při jednotlivých závodech dosti různé, neexistuje žádný společný kodex a každý jedná podle toho, jak je u něj daný jezdec populární. Nemá smysl si ani na jejich konání stěžovat, to je jako jít hlavou proti zdi, protože se stejně nic nestane," poznamenal rozohněně.
Rossi se po závodě Stonerovi omluvil, ale stalo se tak před zraky publika, což se Australanovi nezdá. "Dal bych přednost tomu, kdyby mi někde v soukromí řekl, že ho to mrzí," uvedl na webových stránkách MotoGP. "Takhle se mi neomluvil sám za sebe, ale proto, aby všem ukázal, že se omlouvá. Udělal z toho show," dodal Stoner.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?