Australan Casey Stoner obvinil pořadatele MotoGP, že nadržují Valentinovi Rossimu.
Vítěze úvodního podniku sezony v Dauhá rozhněvala kolize s italským jezdcem, ke které došlo při nedělní Velké ceně Španělska, zprávu přinesla agentura Reuters.Rossiho Ducati porazilo Stonerovu Hondu dvacet kol před koncem závodu, který na okruhu v Jerezu poznamenalo hned několik pádů na mokré trati. Z vítězství se nakonec radoval úřadující mistr světa Jorge Lorenzo ze Španělska.
Zatímco pořadatelé Grand Prix pomohli Italovi vrátit se na trať a Rossi si dojel pro pátou příčku, Stoner musel odstoupit a přišel tak o průběžné vedení v seriálu, když nemohl nastartovat svou Hondu. "Domnívám se, že kdyby mě roztlačovalo víc lidí, motor by nakonec naskočil," řekl Stoner serveru Autosportu.
"Když jsem se ohlédl, měl jsem za sebou jenom jednoho kluka, co se mě snažil roztlačit. Ostatní se pomalu vraceli na svá místa," popisoval Australan. "S tím se asi holt každý, kdo jede proti Valentinovi, musí smířit. Je to strašně nespravedlivé, ale nestalo se mi to poprvé," dodal mistr světa z roku 2007.
"Sama havárie vyplynula ze závodu, nebylo to nic, na co bych si mohl stěžovat. Ale mrzí mě přístup pořadatelů, kteří na mě úplně zapomněli, jako bych byl vzduch," posteskl si pětadvacetiletý motocyklista, který do obou letošních Velkých cen odstartoval z pole position.
"Mělo by se s tím něco dělat. Bohužel výkony pořadatelů jsou při jednotlivých závodech dosti různé, neexistuje žádný společný kodex a každý jedná podle toho, jak je u něj daný jezdec populární. Nemá smysl si ani na jejich konání stěžovat, to je jako jít hlavou proti zdi, protože se stejně nic nestane," poznamenal rozohněně.
Rossi se po závodě Stonerovi omluvil, ale stalo se tak před zraky publika, což se Australanovi nezdá. "Dal bych přednost tomu, kdyby mi někde v soukromí řekl, že ho to mrzí," uvedl na webových stránkách MotoGP. "Takhle se mi neomluvil sám za sebe, ale proto, aby všem ukázal, že se omlouvá. Udělal z toho show," dodal Stoner.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?