Australan Casey Stoner obvinil pořadatele MotoGP, že nadržují Valentinovi Rossimu.
Vítěze úvodního podniku sezony v Dauhá rozhněvala kolize s italským jezdcem, ke které došlo při nedělní Velké ceně Španělska, zprávu přinesla agentura Reuters.Rossiho Ducati porazilo Stonerovu Hondu dvacet kol před koncem závodu, který na okruhu v Jerezu poznamenalo hned několik pádů na mokré trati. Z vítězství se nakonec radoval úřadující mistr světa Jorge Lorenzo ze Španělska.
Zatímco pořadatelé Grand Prix pomohli Italovi vrátit se na trať a Rossi si dojel pro pátou příčku, Stoner musel odstoupit a přišel tak o průběžné vedení v seriálu, když nemohl nastartovat svou Hondu. "Domnívám se, že kdyby mě roztlačovalo víc lidí, motor by nakonec naskočil," řekl Stoner serveru Autosportu.
"Když jsem se ohlédl, měl jsem za sebou jenom jednoho kluka, co se mě snažil roztlačit. Ostatní se pomalu vraceli na svá místa," popisoval Australan. "S tím se asi holt každý, kdo jede proti Valentinovi, musí smířit. Je to strašně nespravedlivé, ale nestalo se mi to poprvé," dodal mistr světa z roku 2007.
"Sama havárie vyplynula ze závodu, nebylo to nic, na co bych si mohl stěžovat. Ale mrzí mě přístup pořadatelů, kteří na mě úplně zapomněli, jako bych byl vzduch," posteskl si pětadvacetiletý motocyklista, který do obou letošních Velkých cen odstartoval z pole position.
"Mělo by se s tím něco dělat. Bohužel výkony pořadatelů jsou při jednotlivých závodech dosti různé, neexistuje žádný společný kodex a každý jedná podle toho, jak je u něj daný jezdec populární. Nemá smysl si ani na jejich konání stěžovat, to je jako jít hlavou proti zdi, protože se stejně nic nestane," poznamenal rozohněně.
Rossi se po závodě Stonerovi omluvil, ale stalo se tak před zraky publika, což se Australanovi nezdá. "Dal bych přednost tomu, kdyby mi někde v soukromí řekl, že ho to mrzí," uvedl na webových stránkách MotoGP. "Takhle se mi neomluvil sám za sebe, ale proto, aby všem ukázal, že se omlouvá. Udělal z toho show," dodal Stoner.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?