Australan Casey Stoner obvinil pořadatele MotoGP, že nadržují Valentinovi Rossimu.
Vítěze úvodního podniku sezony v Dauhá rozhněvala kolize s italským jezdcem, ke které došlo při nedělní Velké ceně Španělska, zprávu přinesla agentura Reuters.Rossiho Ducati porazilo Stonerovu Hondu dvacet kol před koncem závodu, který na okruhu v Jerezu poznamenalo hned několik pádů na mokré trati. Z vítězství se nakonec radoval úřadující mistr světa Jorge Lorenzo ze Španělska.
Zatímco pořadatelé Grand Prix pomohli Italovi vrátit se na trať a Rossi si dojel pro pátou příčku, Stoner musel odstoupit a přišel tak o průběžné vedení v seriálu, když nemohl nastartovat svou Hondu. "Domnívám se, že kdyby mě roztlačovalo víc lidí, motor by nakonec naskočil," řekl Stoner serveru Autosportu.
"Když jsem se ohlédl, měl jsem za sebou jenom jednoho kluka, co se mě snažil roztlačit. Ostatní se pomalu vraceli na svá místa," popisoval Australan. "S tím se asi holt každý, kdo jede proti Valentinovi, musí smířit. Je to strašně nespravedlivé, ale nestalo se mi to poprvé," dodal mistr světa z roku 2007.
"Sama havárie vyplynula ze závodu, nebylo to nic, na co bych si mohl stěžovat. Ale mrzí mě přístup pořadatelů, kteří na mě úplně zapomněli, jako bych byl vzduch," posteskl si pětadvacetiletý motocyklista, který do obou letošních Velkých cen odstartoval z pole position.
"Mělo by se s tím něco dělat. Bohužel výkony pořadatelů jsou při jednotlivých závodech dosti různé, neexistuje žádný společný kodex a každý jedná podle toho, jak je u něj daný jezdec populární. Nemá smysl si ani na jejich konání stěžovat, to je jako jít hlavou proti zdi, protože se stejně nic nestane," poznamenal rozohněně.
Rossi se po závodě Stonerovi omluvil, ale stalo se tak před zraky publika, což se Australanovi nezdá. "Dal bych přednost tomu, kdyby mi někde v soukromí řekl, že ho to mrzí," uvedl na webových stránkách MotoGP. "Takhle se mi neomluvil sám za sebe, ale proto, aby všem ukázal, že se omlouvá. Udělal z toho show," dodal Stoner.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.