Jerez: Abraham v trénincích jedenáctý a desátý

Jerez: Abraham v trénincích jedenáctý a desátý
Jerez: Abraham v trénincích jedenáctý a desátý, foto: www.karelabraham.com
XRot 2. dubna 2011 03:15
Sdílej:

Motocyklový závodník Karel Abraham zajel v pátečním prvním tréninku před Velkou cenou Španělska Moto GP jedenáctý nejlepší čas a na okruhu v Jerezu za sebou nechal i ostřílené Hectora Barberu ze Španělska nebo Japonce Hiroši Aojamu.

Nejrychlejší byl v prvním tréninku Australan Casey Stoner, Abraham na něj ztratil necelé dvě sekundy. Ve druhém odpoledním tréninku Abraham své postavení ještě vylepšil a posunul se zajetým časem na desáté místo pořadí. Druhý měřený test vyhrál Dani Pedrosa.

První trénink v kubatuře do 125 ccm vyhrál Španěl Nicolas Terol, Čech Jakub Kornfeil skončil až jedenadvacátý. Druhý trénink vyhrál Němec Sandro Cortese, Kornfeil se posunul na dvacáté místo. V kategorii Moto 2 vyhrál první trénink Švýcar Thomas Lüthi, druhý pak Japonec Yuki Takahaši.

Karel Abraham byl se svými výsledky spokojený. Tým během obou tréninků pracoval hlavně na nastavení motocyklu Ducati Desmosedici GP11. "Odpoledne jsme měli velké problémy s přední částí," nastínil Abraham. Ve druhém tréninku měl pád, který se ale obešel bez vážnějších následků a bez zranění. Velká cena Španělska v sobotu pokračuje na okruhu v Jerezu třetím volným tréninkem a následnou kvalifikací na samotný závod. "Ještě musíme zapracovat na nastavení, abychom byli na kvalifikaci dobře připravení," dodal Abraham.

Velká cena Španělska (Jerez):

1. měřený trénink:Moto GP: 1. Stoner (Austr./Honda) 1:39,551, 2. Pedrosa (ŠP./Honda) + 0,028, 3. Rossi (It.(Ducati) + 0,526, 4. Simoncelli (It./Honda) +0,625, 5. Lorenzo (Šp./Yamaha) + 0,869, 6. Dovizioso (It./Honda) + 0,878, ... 11. ABRAHAM (ČR/Ducati) + 1,847.125 ccm: 1. Terol (Šp./Aprilia) 1:48,384, 2. Cortese (Něm./Aprilia) + 0,619. 3. Vazquez (Šp./Derbi) + 0,722, 4. Faubel (Šp./Aprilia) + 1,155, 5. Folger (Něm./Aprilia) + 1,195, 6. Gadea (Šp./Aprilia) + 1,208, ... 21. KORNFEIL (ČR/Aprilia) + 3,632.Moto 2: 1. Lüthi (Švýc./Suter) 1:43,528, 2. Bradl (Něm./Kalex) + 0,315, 3. De Angelis (San Marino/Motobi) + 0,671, 4. Corsi (It./FTR) + 0,674, 5. Kallio (Fin./Suter) + 0,730, 6. Simon (Šp./Suter) + 0,732.

2. měřený trénink:Moto GP: 1. Pedrosa (ŠP./Honda) 1:40:101, 2. Stoner (Austr./Honda) + 0,188, 3. Lorenzo (Šp./Yamaha) + 0,522, 4. Simoncelli (It./Honda) +0,600, 5. Rossi (It.(Ducati) + 0,855, 6. De Puniet (Šp./Ducati) + 0,881, ... 10. ABRAHAM (ČR/Ducati) + 1,191.125 ccm: 1. Cortese (Něm./Aprilia) 1:48,717, 2. Terol (Šp./Aprilia) + 0,499, 3. Faubel (Šp./Aprilia) + 1,124, 4. Salom (Šp./Aprilia) + 1,136, 5. Folger (Něm./Aprilia) + 1,316, 6. Zarco (Fr./Derbi) + 1,342, ... 20. KORNFEIL (ČR/Aprilia) + 3,584.Moto 2: 1. Takahaši (Jap./Moriwaki) 1:44,044, 2. Marquez (Šp./Suter) + 0,095, 3. Simon (Šp./Suter) + 0,109, 4. Lüthi (Švýc./Suter) + 0,160, 5. Espargaro (Šp./Kalex) + 0,204, 6. Iannone (It./Suter) + 0,219.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?