Japonský výrobce pneumatik Bridgestone prodloužil smlouvu s MotoGP o další tři sezony, zásobovat tak bude elitní kategorii seriálu mistrovství světa silničních motocyklů až do roku 2014. Zprávu přinesl v sobotu server Autosportu.
Japonská společnost dodává pneumatiky do MotoGP od roku 2009, kdy se rozhodlo, že všechny motocykly budou obouvat výrobky jediné značky. "Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme prodloužili spolupráci s královskou třídou seriálu mistrovství světa. Bridgestone má v motoristickém sportu obrovskou tradici a provázanost s MotoGP je její důležitou součástí," uvedl Mikio Masugana, viceprezident společnosti zodpovědný za motoristický sport.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.