Legendární motocyklový jezdec Valentino Rossi, vícenásobný mistr světa ve třídě MotoGP, naznačil, že by se ke konci kariéry mohl objevit v šampionátu superbiků. Jeho jméno bylo přitom v minulosti spojováno spíše s F1 nebo rally, píše v sobotu agentura Reuters.
Dvaatřicetiletý jezdec uvedl, že je pro F1 možná už moc starý, nicméně jeho předsezonní přestup z Yamahy do italského Ducati v MotoGP mu otevřel dveře do světa superbiků. \"Za pár let, až budu starší, mohu závodit za Ducati v superbicích,\" řekl Rossi novinářům během prezentace Ducati v Bologni.
Rossi, který k Ducati přišel údajně i proto, že tak chtěl oslavit 150 let od sjednocení Itálie, byl během testování svého nového stroje trochu skeptický a prohlásil také, že ještě není stoprocentně fit po operaci ramena. \"Motorka má pořád problémy v zatáčkách,\" řekl před úvodním závodem sezony, který se pojede 20. března v Kataru. \"Operace byla náročná, ještě nemám takovou sílu, jak bych si představoval,\" dodal.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.