Legendární motocyklový jezdec Valentino Rossi, vícenásobný mistr světa ve třídě MotoGP, naznačil, že by se ke konci kariéry mohl objevit v šampionátu superbiků. Jeho jméno bylo přitom v minulosti spojováno spíše s F1 nebo rally, píše v sobotu agentura Reuters.
Dvaatřicetiletý jezdec uvedl, že je pro F1 možná už moc starý, nicméně jeho předsezonní přestup z Yamahy do italského Ducati v MotoGP mu otevřel dveře do světa superbiků. \"Za pár let, až budu starší, mohu závodit za Ducati v superbicích,\" řekl Rossi novinářům během prezentace Ducati v Bologni.
Rossi, který k Ducati přišel údajně i proto, že tak chtěl oslavit 150 let od sjednocení Itálie, byl během testování svého nového stroje trochu skeptický a prohlásil také, že ještě není stoprocentně fit po operaci ramena. \"Motorka má pořád problémy v zatáčkách,\" řekl před úvodním závodem sezony, který se pojede 20. března v Kataru. \"Operace byla náročná, ještě nemám takovou sílu, jak bych si představoval,\" dodal.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?