Legendární motocyklový jezdec Valentino Rossi, vícenásobný mistr světa ve třídě MotoGP, naznačil, že by se ke konci kariéry mohl objevit v šampionátu superbiků. Jeho jméno bylo přitom v minulosti spojováno spíše s F1 nebo rally, píše v sobotu agentura Reuters.
Dvaatřicetiletý jezdec uvedl, že je pro F1 možná už moc starý, nicméně jeho předsezonní přestup z Yamahy do italského Ducati v MotoGP mu otevřel dveře do světa superbiků. \"Za pár let, až budu starší, mohu závodit za Ducati v superbicích,\" řekl Rossi novinářům během prezentace Ducati v Bologni.
Rossi, který k Ducati přišel údajně i proto, že tak chtěl oslavit 150 let od sjednocení Itálie, byl během testování svého nového stroje trochu skeptický a prohlásil také, že ještě není stoprocentně fit po operaci ramena. \"Motorka má pořád problémy v zatáčkách,\" řekl před úvodním závodem sezony, který se pojede 20. března v Kataru. \"Operace byla náročná, ještě nemám takovou sílu, jak bych si představoval,\" dodal.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.