Italský motocyklový závodník Valentino Rossi si po středečním druhém dnu testování v malajském Sepangu pochvaloval stav ramena, které si musel nechat v listopadu operovat. Jeho vyjádření ve středu přinesl oficiální web MotoGP.
Rossi zvládl na okruhu v Sepangu s motocyklem Ducati odjet 42 kol a jeho středečním maximem byl čas 2:02,597, který mu stačil na 13. příčku. Na nejlepšího Daniho Pedrosu ze Španělska ztratil 1,827 vteřiny. Jednatřicetiletý Ital poté prohlásil, že je šťastný, jak je po operaci ramena schopen řídit svůj stroj. Zároveň však připustil, že ještě není stoprocentně připraven.
\\\"Rameno není horší než v úterý a dovoluje mi dělat pohyby, které jsou třeba. Ale stále je to pro mě handicap, protože jsem postupně ztrácel sílu a bolest se zvyšovala. Přesto jsme udělali dobrou práci,\\\" pochvaloval si Rossi.
První oficiální testy královské kubatury MotoGP končí v Sepangu ve čtvrtek. Do Malajsie se závodníci vrátí k dalším zkušebním jízdám na konci února.
První závod sezony letošního seriálu mistrovství světa silničních motocyklů se pojede 20. března v Kataru.- foto: motopg.com -
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?