Italský motocyklový závodník Valentino Rossi si po středečním druhém dnu testování v malajském Sepangu pochvaloval stav ramena, které si musel nechat v listopadu operovat. Jeho vyjádření ve středu přinesl oficiální web MotoGP.
Rossi zvládl na okruhu v Sepangu s motocyklem Ducati odjet 42 kol a jeho středečním maximem byl čas 2:02,597, který mu stačil na 13. příčku. Na nejlepšího Daniho Pedrosu ze Španělska ztratil 1,827 vteřiny. Jednatřicetiletý Ital poté prohlásil, že je šťastný, jak je po operaci ramena schopen řídit svůj stroj. Zároveň však připustil, že ještě není stoprocentně připraven.
\\\"Rameno není horší než v úterý a dovoluje mi dělat pohyby, které jsou třeba. Ale stále je to pro mě handicap, protože jsem postupně ztrácel sílu a bolest se zvyšovala. Přesto jsme udělali dobrou práci,\\\" pochvaloval si Rossi.
První oficiální testy královské kubatury MotoGP končí v Sepangu ve čtvrtek. Do Malajsie se závodníci vrátí k dalším zkušebním jízdám na konci února.
První závod sezony letošního seriálu mistrovství světa silničních motocyklů se pojede 20. března v Kataru.- foto: motopg.com -
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?