Italský motocyklový závodník Valentino Rossi ze stáje Ducati zřejmě nebude kvůli přetrvávající léčbě zraněného ramene k dispozici pro první testy letošní sezony v Malajsii na začátku února. Informaci v úterý přinesla agentura Reuters.
Rossi musel na operaci ramene v listopadu loňského roku a léčba neprobíhá podle plánu. \"Doufal jsme, že se budu cítit o něco lépe. Je to každopádně velká výzva dát se do únorových testů do pořádku. Bude to závod s časem, ale situace je vážnější, než jsme očekávali,\" řekl Rossi. První závod sezony se pojede v Kataru 20. března.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.