Španělský motocyklista Jorge Lorenzo věří, že mu jezdec Ducati Casey Stoner pomůže v boji o titul ve třídě MotoGP, o nějž se přetahuje se stájovým kolegou z Yamahy Valentinem Rossim.
Lorenzo, který nemá s Rossim právě ukázkový vztah, vyhrál v neděli Velkou cenu Portugalska silničních motocyklů, čímž ukrátil Italův náskok v čele šampionátu na osmnáct bodů. Do konce sezony zbývají odjet tři závody, nejbližší se uskuteční příští víkend v Austrálii.
"Stonerovi v Austrálii hodně věřím, může Valentina porazit. Myslím, že Caseymu by nebylo proto mysli, kdybych získal titul," nechal se slyšet Lorenzo v rozhovoru pro sobotní vydání listu Gazzetta dello Sport.
Australan Stoner, mistr světa ve třídě MotoGP z roku 2007, skončil v Portugalsku překvapivě druhý poté, co předchozí tři Velké ceny vynechal kvůli záhadnému virovému onemocnění.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.