Australský motocyklový závodník série MotoGP Casey Stoner překonal stále neznámou virózu a podle oficiálního prohlášení stáje Ducati se vrací zpět na závodní okruh. Informaci v úterý zveřejnily oficiální stránky stáje.
"Výsledky testů vyloučili jakékoli patologické nálezy anomálií dýchacích, nervových či anomálií v srdečních cévách. Žádné vyšetření neprokázalo známky nějakého viru nebo infekce," stojí v oficiálním stanovisku stáje. Australan pociťoval extrémní únavu a v závodech ho musel nahradit finský jezdec Mika Kallio.
Třiadvacetiletý závodník a vítěz seriálu MotoGP v roce 2007 bude na startu již tuto neděli při Velké ceně Portugalska. Kvůli zdravotním potížím vynechal Stoner celkem tři závody, což ho definitivně připravilo o šanci získat mistrovský titul.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.