Honda koncem loňského roku představila zajímavý koncept nového modelu, který pracovně označila jako V4.
Koncept, samozřejmě jako každý koncept nového modelu ať už u auta nebo v tomto případě u motocyklu vypadá velmi futuristicky. Výrobce slibuje dodávat novinku s novým čtyřválcem V4. A odsud patrně pramení i název motocyklu.
Nová Honda už prochází pečlivými testy. Několik málo fotografií z testů již sériové podoby motocyklu na silnici můžete shlédnout na těchto stránkách.
Zároveň se vedou spekulace, že by se tato novinky mohla jmenovat VFR1200. Nový motor V4 by měl dosáhnout hranici blížící se 200 koňských sil.
Nová Honda V4 (VFR1200) by se měla oficiálně představit koncem letošního roku a do prodeje se dostane počátkem roku 2010.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.