MISANO, KVALIFIKACE MOTOGP; Sobotní kvalifikaci na GP San Marina silničních motocyklů ve třídě MotoGP vyhrál Ital Valentino Rossi na Yamaze, druhý nejrychlejší čas zajel Dani Pedrosa ze Španělska a třetí figuruje ve výsledkové listině kvalifikace další Španěl Jorge Lorenzo.
Výsledky MotoGP: 1. Rossi (It./Yamaha) 1:34,338, 2. Pedrosa (Šp./Honda) +0,222, 3. Lorenzo (Šp./Yamaha) +0,470, 4. Elias (Šp./Honda) +0,569, 5. Edwards (USA/Yamaha) +0,846, 6. Hayden (USA/Ducati) +0,885, 7. De Angelis (S. Mar./Honda) +1,005, 8. Dovizioso (It./Honda) +1,154, 9. De Puniet (Fr./Honda) +1,216, 10. Capirossi (It./Suzuki) +1,223.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.