Uvidíme Alexa de Angelis pretekať v MotoGP aj v nasledujúcej sezóne? Otázka, na ktorú zatiaľ nie sú známe odpovede. Hoci budúcnosť rodáka z talianskeho Rimini v kráľovskej triede motocyklov je ohrozená, samotný jazdec sa nevzdáva.
Bolo potvrdené, že Fausto Gresini sa rozhodol v budúcom roku spolupracovať s Marcom Melandrim a Marcom Simoncellim. Tým pádom ostal Alex de Angelis mimo hry. Našťastie možností je niekoľko a odchod zo série MotoGP nemusí byť jediným riešením.
De Angelisovi sa podarilo na seba skvele upozorniť v uplynulých pretekoch na okruhu Indianapolis. 25-ročný jazdec dokázal vybojovať senzačné druhé miesto, pričom na pódium vystúpil vôbec prvýkrát v najvyššej sérii. Práve tento výkon by mu mohol pomôcť pri zaistení miesta v MotoGP.
"Neviem, čo ma čaká v nasledujúcej sezóne," prezradil de Angelis pri rozhovore pre taliansku televíziu Italia1. "Pravdou je, že sme sa zhovárali už s viacerými tímami. Nejaké možnosti tu sú, ale všetko je zatiaľ pomerne komplikované. Nájdenie najsprávnejšieho riešenia si vyžiada nejaký čas. Úprimne, nemám čo skrývať, viem len, že by som chcel v MotoGP zotrvať."
Naposledy v Indy dokázal de Angelis skvele profitovať z chýb Pedrosu a Rossiho. Senzačné druhé miesto bolo pre jazdca s občianstvom San Marinskej republiky najlepším umiestnením v MotoGP a v poradí už štvrtým dojazdom za sebou medzi eltinou osmičkou.
"Výsledok je skvelou satisfakciou. Neodštartoval som práve najlepšie a v úvode som stratil nejaký čas za Edwardsom. Potom som ho predbehol, pridal na rýchlosti a sledoval ako niektorí so svojimi motocyklami bojujú. Pokúšal som sa nerobiť žiadne chyby, len som ďalej tlačil. Boli to náročné preteky, ale zároveň skvelé."
De Angelis bol jedným z jazdcov, ktorí sa dokázali v doterajšom priebehu sezóny zlepšovať.
"Mám za sebou 5 pozitívnych pretekov. Neustále som sa zlepšoval a skvelé taktiež je, že sa nám darilo aj pri hľadaní ideálneho nastavenia motocykla. Na začiatku sezóny sme sa dosť trápili, ale ja som nikdy neprestával veriť v samého seba, vo svoje schopnosti. To isté platí aj o všetkých chlapcoch, ktorí so mnou pracujú. Takže výsledkom z Indy by som sa rád poďakoval aj im, pretože v ťažkých časoch pocítite, kto je s vami a kto nie."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.