Seznamte se s horkou novinkou, krásným chopperem od Hondy s označením VT1300CX.
Drsné a radikální VT1300CX je čistou esencí toho, jak má opravdový chopper vypadat. Mimořádně nízký posaz (pouhých 678 mm nad zemí) v kombinaci s vysoce usazenou dlouhou a štíhlou nádrží dodávají VT1300CX vzhled, který bychom hledali spíše u domácí hard-corové stavby, než u sériového motocyklu. Celkový charakteristický rys „chopper vizáže“ je navíc umocněn vzdušným prostorem mezi rámem a motorem, díky němuž působí motocykl ještě radikálnějším dojmem.
- muskulární, kapalinou chlazený vidlicový dvouválec disponuje výkonem 42,5 kW a kroutícím momentem 107 Nm
- bezúdržbový kardan
- mohutná, 200mm zadní pneumatika a paprsková kola podtrhují impozantní vzhled motocyklu
- elegantní a stylové provedení přístrojové desky zdroj: Honda
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.