Taliansky šampión Valentino Rossi sa rozhodol zareagovať na klebetu, že jeho spolujazadec Jorge Lorenzo údajne nedostáva k dispozícii rovnaký súťažný materiál.
Hovorí sa, že líder priebežného poradia dostáva najnovšie technické vylepšenia o čosi skôr.
"To nie je pravda, oba motocykle sú vždy identické," vyvracia dohady skúsený Rossi. "Každopádne považujem za normálne, ak môj vzťah s Yamahou je lepší ako Jorgeho. Keď som prišiel do tímu, dostal som do rúk motocykel, ktorý nevyhral 12 rokov. Kým vtedy bol vyslovene mizerný, teraz je najlepší."
Rossi takisto premýšľal, čo by bolo pre neho lepšie - či Lorenzovo zotrvanie v Yamahe alebo jeho prestup ku konkurencii, napríklad k Honde.
"Musím povedať, že neviem. Obe situácie by mali svoje plusy, ale aj mínusy. V každom prípade si myslím, že Lorenzo by bol rovnako silný, či už v Yamahe alebo aj v inom tíme," zložil poklonu spolujazdcovi Rossi.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.