Prioritou Jorgeho Lorenza je zotrvať v spolupráci s Yamahou. Španiel však túži finančne si prilepšiť, čo by mohol byť problém.
Podľa Lorenza je súčasná ponuka japonského tímu nedostatočná. Konkurencia možno bude ochotná ponúknuť viac, otázne je ale, či bude schopná zabezpečiť prvotriednu ponuku aj z hľadiska techniky.
Lorenzo v súčasnosti bojuje proti tímovému kolegovi Valentinovi Rossimu, pričom od Taliana ho v priebežnom poradí delí 14 bodov.
O Španielove služby prejavila záujem konkurenčná Honda, ktorá však za Yamahou v súčasnosti rýchlostne zaostáva. Aj preto by Lorenzo rád zotrval v terajšom tíme, ide už len o dotiahnutie dohody týkajúcej sa navýšenia platu. Yamaha zatiaľ o finančných podmienkach veľmi vyjednávať nechce a preto na novinárske otázky ohľadne budúcnosti, Lorenzo priamo odpovedal nevedel.
"Myslím, že si ešte budeme musieť počkať. Cítim sa však byť poctený rastúcim záujmom o moju osobu," uviedol Lorenzo, ktorý dodal, že práve on by mohol byť jazdcom, schopným poraziť Valentina Rossiho. "V týchto chvíľach s ním bojujem a aj preto si myslím, že by moja cena mala byť vyššia. Uvidíme, čo prinesie budúcnosť."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.