Jorge Lorenzo sa po nedeľných pretekoch vôbec nesnažil zakryť sklamanie. Španiel bol v Nemecku opätovne zdolaný tímovým kolegom Valentinom Rossim.
Lorenzo prišiel o vedenie v samom závere, keď si svojho talianskeho spolujazdca dostatočne nepostrážil.
Zopakovala sa tak situácia z Barcelony, kde si to vo finiši rozdali práve jazdci v službách Yamahy. Štastným víťazom sa aj vtedy stal "Il Dottore" Rossi.
Šampionát však ešte stále nie je pre Lorenza stratený, 14 bodová strata na tímového kolegu sa dá kedykoľvek dohnať. Podstatné je umiestňovať sa v pretekoch pred Rossim.
Lorenzo je aj napriek zisku vynikajúceho 2. miesta nespokojný.
"Nie som veľmi šťastný," prezradil Španiel zástupcom televízie Italia1. "Dôležité ale je, že sme opäť skončili na pódiu, pretože majstrovstvá tak ostávajú otvorené. Problém bol možno v stratégii - potreboval som predbehnúť Valentina o čosi skôr. On potom vydal zo seba maximum, keď ma skvele vybrzdil na konci rovinky. Neskôr bolo už prakticky nemožné ho opäť predstihnúť, pretože ja som nešiel na brzdy tak tvrdo.
"Keby som ho atakoval o niečo skôr, mohol som si vytvoriť dostatočný náskok. Valentino je veľmi dobrý pri brzdení.a ja mám v tomto smere isté rezervy. Verím ale, že jedného dňa budem pripravený poraziť ho." dodal na záver Lorenzo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.