Fausto Gresini, šéf tímu San Carlo Honda Gresini zdôraznil, že Sachsenring, na ktorom sa koná nasledujúce podujatie série MotoGP, patrí k okruhom, kde môžu skvele vyznieť jazdecké schopnosti jednotlivých pretekárov.
Napriek tomu alebo možno práve preto nie je nemecká dráha medzi účastníkmi kráľovskej série motocyklov príliš obľúbená. Medzi jej priaznivcov určite nepatrí šampión Valentino Rossi a podobne je na tom aj jazdec tímu San Carlo Honda Gresini, Toni Elias. Španielove doterajšie výsledky na okruhu nie sú veľmi presvedčivé a podľa 26-ročného rodáka z Manresy je to najmä kvôli náročnosti okruhu.
"Ak mám byť úprimný, Sachsenring príliš nemusím. Keď sa obzriem spätne na moje predošlé preteky na tejto trati, nevybavujú sa mi žiadne príjemné spomienky. Zrejme je to preto, že som sa na Sachsenringu až trikrát zranil," tvrdí Elias.
Napriek nelichotivej bilancii by Fausta Gresiniho potešilo, keby Toni podal v Nemecku kvalitný výkon a ukázal svoj talent.
"Spoločne s Tonim sme urobili významný krok vpred. Po pretekoch v Laguna Seca však vieme, že ešte stále jestvuje priestor pre ďalšie zlepšenie. V USA sme napríklad využívali mäkkšie pneumatiky, kým naši súperi jazdili na tvrdších gumách. Je dôležité, aby Toni podal dostatočný výkon práve na tomto type pneumatík a to počas kompletnej pretekovej vzdialenosti. Práve to je náš cieľ pre nasledúce dva preteky," uviedol Eliasov zamestnávateľ Gresini.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.