Chris Vermeulen je pred víkendom v Sachsenringu optimisticky naladený. Na nemeckej trati si jazdec tímu Suzuki trúfa zopakovať minuloročné pódium.
Napriek tomu, že v Laguna Seca sa žiadne veľké zázraky nekonali a Austrálčan preťal cieľovú pásku na ôsmom mieste, počas nastávajúceho víkendu by sa veci mohli pohnúť smerom k lepšiemu.
Vermeulen je presvedčený, že jeho motocykel má potrebnú rychlosť a preto s ním bude schopný bojovať o najvyššie priečky.
"Posledné preteky boli pre nás sklamaním, keďže pred víkendom v Laguna Seca sme si robili veľké nádeje. Z nezdarov sa však musíme poučiť a pokúsiť sa o lepší výsledok v Nemecku," uviedol Vermeulen. "Minulú sezónu som tam skončil tretí, hoci sa pretekalo za mokra. Som si však istý, že aj tento rok sa môžeme pokúsiť dosiahnuť rovnaký výsledok a to bez ohľadu na to v akom počasí budeme súťažiť."
"Motocykel funguje skvele a zdá sa, že každou jazdou sa zlepšuje. Tím môže stavať na kvalitnom základe a ak ešte prinútime dobre pracovať aj pneumatiky, nevidím dôvod prečo by sme na Sachsenringu nemohli byť konkurencieschopní od samotného úvodu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.