Jazdec Yamahy Jorge Lorenzo si myslí, že pódiové umiestnenie na nasledujúcich pretekoch v nemeckom Sachsenringu je možné. Španiel ale vzápätí dodáva, že zrejme nebude 100% fit kvôli čerstvej nehode z Laguna Seca.
Lorenzo síce v USA uspel a obsadil solídne 3. miesto, nevyhol sa však havárii, ktorej následkom bolo zranené rameno a niekoľko polámaných kostí v jednej z dolných končatín.
Jorge uviedol, že hoci sa už cíti lepšie, jeho zdravotný stav ešte rozhodne nie je vynikajúci.
"Po týždni odpočinku sa už cítim oveľa lepšie, ale na najbližší víkend ešte určite nebudem 100% v poriadku," domnieva sa Lorenzo. "Stále pociťujem bolesti vo svojej nohe keď chodím, takisto aj rameno neposlúcha tak, ako by malo. Prvou vecou, ktorú urobím, keď sa dostanem do Sachsenringu je, že navštívim mobilnú kliniku.
Víkend v Nemecku bude pre Lorenza skôr víkendom eliminovania škôd ako víkendom veľkých výsledkov. Ciele musia byť realistické a je zbytočné snívať o víťazstve.
"Mojim cieľom je skončiť na pódiu a v porovnaní s najväčšími rivalmi nazbierať také množstvo bodov, aké bude len možné," prezradil svoj plán Španiel.
Manažér Daniele Romagnoli je aj napriek Jorgeho zraneniam presvedčený, že Lorenzo môže priviesť domov peknú kôpku bodov.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.