MISANO, SUPERPOLE; Český motocyklista Jakub Smrž předvedl v sobotním superpole před nedělními závody mistrovství světa superbiků na okruhu Misano v Itálii vynikající výkon a zajel nejlepší čas, který mu zajistil pole position na startu.
Druhého Brita Jonathana Reu porazil podle oficiálního webu MS o 0,174 vteřiny.
Smrž se v Misanu zlepšoval v průběhu celého sobotního programu a výsledkem byl nejrychlejší čas během třetí fáze superpole, v níž o pozici na startu bojovalo osm nejlepších závodníků. Český jezdec tak bude mít nejvýhodnější pozici pro dva nedělní závody. O body do MS se bude bojovat od 12 hodin a od 15.30.
MS superbiků v Misanu: Superpole: 1. SMRŽ (ČR/Ducati) 1:35,435, 2. Rea (Brit./Honda) 1:35,609, 3. Spies (USA/Yamaha) 1:35,631, 4. Fabrizio (It./Ducati) 1:35,811, 5. Byrne (Brit./Ducati) 1:36,224, 6. Haga (Jap./Ducati) 1:36,277.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.