MISANO (WSBK) KVALIFIKAČNÍ TRÉNINK; Český motocyklista Jakub Smrž zajel v sobotu třináctý nejlepší čas v kvalifikačním tréninku na nedělní závody mistrovství světa superbiků na okruhu Misano v Itálii. Nejrychlejší byl Ital Fabrizio na Ducati, Smrž za ním zaostal o 0,694 vteřiny.
V sobotu je ještě na programu Superpole, rozhodující o postavení na startu. Dva závody o body do MS se uskuteční v neděli, první startuje ve 12.00 a druhý v 15.30.
Závod MS superbiků, výsledky sobotního kvalifikačního tréninku na okruhu v Misanu: 1. Fabrizio (It./Ducati) 1:37,016, 2. Spies (USA/Yamaha) 1:37,102, 3. Kagayama (Jap./Suzuki) 1:37,209, 4. Rea (V. Brit../Honda) 1:37,238, 5. Parkes (Aust./Kawasaki) 1:37,281, 6. Kijonari (Jap./Honda) 1:37,396, ...13. SMRŽ (ČR/Ducati) 1:37,710.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.