Prianím Andreu Doviziosa je, aby jeho tím urobil ďalší krok vpred, pretože len tak bude môcť súperiť o najvyššie priečky s tými najlepšími.
Jazdec Hondy síce viedol domáce preteky v Mugelle v ich úvodných fázach, keď sa ešte jazdilo na daždi, dokonca v skvelom momente prezul pneumatiky na mokrú trať za sliky, lenže akonáhle začal okruh schnúť, jeho dominancia sa vytratila. Dovizioso nebol schopný za sebou udržať rýchleho Stonera ani jazdcov Yamahy a nakoniec prešiel cieľom ako štvrtý.
Hoci sa Andrea v samom závere pokúsil atakovať Rossiho, jeho úsilie sa minulo účinku. To len potvrdilo, že za normálnych podmienok, resp. na suchej trati Talian najlepším ešte konkurovať nemôže.
"Približujeme sa im, ale na víťazstvo to ešte nestačí," uviedol Dovizioso. "Potrebujeme pokračovať v práci, pretože na najrýchlejších zatiaľ stále nemáme, obzvlásť za sucha. Tento posledný výsledok ale môžeme využiť ako extra motivačnú vzpruhu do ďalších bojov."
Hoci si Dovizioso z Mugella odváža len 4. miesto, nepopiera radosť z toho, že na mokrej trati v úvode bol rýchly.
"Byť na čele pred domácimi fanúsikmi je vždy čosi neskutočné. Myslím si, že celkovo môžeme byť s našimi pretekmi v Taliansku spokojní. Bojoval som až do samého záveru a nakoniec len 53 tisicin ma delilo od umiestnenia na pódiu!" dodal Dovizioso.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.