Prianím Andreu Doviziosa je, aby jeho tím urobil ďalší krok vpred, pretože len tak bude môcť súperiť o najvyššie priečky s tými najlepšími.
Jazdec Hondy síce viedol domáce preteky v Mugelle v ich úvodných fázach, keď sa ešte jazdilo na daždi, dokonca v skvelom momente prezul pneumatiky na mokrú trať za sliky, lenže akonáhle začal okruh schnúť, jeho dominancia sa vytratila. Dovizioso nebol schopný za sebou udržať rýchleho Stonera ani jazdcov Yamahy a nakoniec prešiel cieľom ako štvrtý.
Hoci sa Andrea v samom závere pokúsil atakovať Rossiho, jeho úsilie sa minulo účinku. To len potvrdilo, že za normálnych podmienok, resp. na suchej trati Talian najlepším ešte konkurovať nemôže.
"Približujeme sa im, ale na víťazstvo to ešte nestačí," uviedol Dovizioso. "Potrebujeme pokračovať v práci, pretože na najrýchlejších zatiaľ stále nemáme, obzvlásť za sucha. Tento posledný výsledok ale môžeme využiť ako extra motivačnú vzpruhu do ďalších bojov."
Hoci si Dovizioso z Mugella odváža len 4. miesto, nepopiera radosť z toho, že na mokrej trati v úvode bol rýchly.
"Byť na čele pred domácimi fanúsikmi je vždy čosi neskutočné. Myslím si, že celkovo môžeme byť s našimi pretekmi v Taliansku spokojní. Bojoval som až do samého záveru a nakoniec len 53 tisicin ma delilo od umiestnenia na pódiu!" dodal Dovizioso.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.