Dani Pedrosa je presvedčený, že jeho nehoda zaznamenaná počas posledných pretekov v Taliansku nebude mať žiadnu vážnejšiu dohru. Španiel by sa veľmi rád postavil na štart blížiacej sa domácej grand prix.
Jazdec Hondy musel od minuloročného Sachsenringu bojovať s množstvom zranení, no ani tie mu nezabránili v dosiahnutí cenných pódií. Pedrosovi sa aj túto sezónu zatiaľ darí a to aj napriek tomu, že väčšiu časť zimného testovacieho programu sa musel len prizerať.
Posledná sobota však nedopadla vôbec dobre, pretože Dani absolvoval nehodu, ktorej výsledkom bol poranený pravý bok. Incident žiaľ poznamenal Pedrosovo ďallšie účinkovanie počas víkendu a po ďalšom výjazde do štrkovej zóny v dažďom poznačených pretekoch sa vyskytli obavy, či bude jazdec do najbližšieho podujatia zdravotne v poriadku.
Španiel krátko po pretekoch uviedol, že ďalšiemu vážnejšiemu zraneniu unikol a jeho momentálnym trápením je pravý bok.
"Je ťažké v tejto chvíli povedať čosi pozitívne, ale som šťastný, že po mojej nehode som nezaznamenal žiadne ďalšie zranenia," poznamenal Pedrosa po nevydarenom účinkovaní v Taliansku. "Chcel by som, aby ma ešte prezrel lekár, potom by som si rád trochu odpočinul, nakoľko sa cítim unavený. Napriek týmto nepríjemným udalostiam budeme aj naďalej pracovať. Nasleduje moja domáca grand prix a rád by sa jej zúčastnil."
Pedrosa v krátkosti popísal, aký náročné bolo jeho účinkovanie v Taliansku.
"Bol to pre nás veľmi náročný víkend a nehoda v pretekoch to všetko len zavŕšila," pokračuje Španiel. "Po mojich problémoch s pravou nohou som dostal pred warm-upom nepríjemnú injekciu. Síce som mohol riadiť motorku, ale aby som bol úprimný, cítil som isté bolesti, čo mi neumožnilo jazdiť v plnej, štandardnej rýchlosti. Nedeľný dážď mi vôbec nepomohol, pretože tréningy sa šli za sucha. Voľba správneho nastavenia bola teda viac-menej lotériou. Každopádne by som sa veľmi rád poďakoval doktorovi Costovi a jeho asistentom, že mi umožnili, aby som mohol byť prítomný na štartovom rošte. Pred pretekmi som dostal ďalšiu injekciu a podmienky boli naozaj zlé. Nič sa nedalo predvídať a preto bolo pre mňa ťažké získať na trati správny rytmus."
Nešťastný víkend Pedrosovi vôbec nepomohol, pretože strata na vedúceho Stonera narástla na 33 bodov. Dani dúfa v lepšie preteky v rodnom Španielsku, ktoré sú na programe najbližšie.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.