MUGELLO, KVALIFIKACE 125ccm: Pole position pro Velkou cenu Itálie silničních motocyklů v kubatuře do 125 ccm si vyjel v sobotu odpoledne na okruhu v Mugellu Brit Bradley Smith, Lukáš Šembera zajel v kvalifikaci 25. nejrychlejší čas a do nedělního závodu odstartuje ze sedmé řady.
GP Itálie - sobotní kvalifikace: Do 125 ccm: 1. Smith + 0,260, 2. Redding (oba Brit./Aprilia) + 0,297, 3. Simon (Šp./Aprilia) + 0,441, 4. Gadea (It./Aprilia) + 0,487, 5. Marquez (Šp./KTM) + 0,813 ... 25. ŠEMBERA (ČR/Aprilia) + 3,272.
Hlavní závod kategorie do 125 ccm odstrartuje v neděli v 11 hodin.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.