WSBK, MONZA - 1. TRÉNINK; Víkendový závodní program v Monze, kde se koná pátý díl mistrovství světa superbiků měl v pátek na programu první trénink. Český motocyklista Jakub Smrž zajel třináctý nejlepší čas, nejrychlejší byl Ital Michel Fabrizio.
Výsledky prvního měřeného tréninku na závod MS superbiků - Monza: 1. Fabrizio (It./Ducati) 1:46,177, 2. Spies (USA/Yamaha) 1:46,423, 3. Sykes (Brit./Yamaha) 1:46,458, 4. Neukirchner (Něm./Suzuki) 1:46,520, 5. Kagajama (Jap./Suzuki) 1:46,556, .... 13. SMRŽ (ČR/Ducati) 1:47,372.
V 16.15 je na programu kvalifikační trénink, superpole pak v sobotu a dva závody v neděli ve 12.00 a v 15.30.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.