V sobotu se uskuteční kvalifikační tréninky pro nedělní závod, který rozhodne o další dělbě bodů v tabulce mistrovství světa silničních motocyklů. V dnešním volném tréninku dosahoval nejlepší časy Ital Valentino Rossi, který by rád vrátil Stonerovi porážku z prvního závodu.
Víkendový program v pořadí druhého závodu mistrovství světa silničních motocyklů se jede v japonském Motegi, kde se bude rozhodovat o dalších majitelech bodů do tabulky šampionátu tříd 125ccm, 250ccm a MotoGP. My vám přinášíme program jak je naplánován na sobotu a neděli, neboť tento víkend bude vyložneně motoristický. Čeká nás jak MotoGP (Motegi - JPN), Superbiky (Assen - HOL), MX (GP Benelux) a také F1 (GP Bahrajn). Motoristický fanoušek si tak nadcházející víkend přijde na své. Sobota 25.duben 2009 125 FP2 09:05 - 09:45 MotoGP FP2 10:05 - 10:50 250 FP2 11:05 - 11:50 125 QP 13:05 - 13:45 MotoGP QP 14:05 - 14:50 250 QP 15:05 - 15:50 Neděle 26.duben 2009 125 WUP 08:40 - 09:00 250 WUP 09:10 - 09:30 MotoGP WUP 09:40 - 10:00 Závod 125ccm 12:00 Závod 250ccm 13:15 Závod MotoGP 15:00 TV program Sobota - Nova Sport: 6:00 PP kvalifikace 125ccm 7:00 PP kvalifikace MotoGP 8:00 PP kvalifikace 250ccm 14:00 Záznam kvalifikace MotoGP Neděle - Nova Sport 4:55 PP závodu 125ccm 6:10 PP závodu 250ccm 7:35 PP závodu MotoGP 20:00 záznam závodu 250ccm 21:10 záznam závodu MotoGP
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.