ČZ, a.s.ve spolupráci s Muzeem středního Pootaví Strakonice, městem Strakonice a příznivci značky ČZ vás zvou na setkání „Motocykly a kola ČZ“.
Koná se dne 12. září 2009 v Tovární ulici na parkovišti ČZ, a.s. a v areálu hradu Strakonice. Zváni jsou vlastníci všech druhů motocyklů a kol ČZ, vyrobených do roku 1997.
Podrobnosti Bc. Iva Loudová, tel. 383 342 925, e-mail: iva.loudova@czas.cz.
Přihlášky s programem zašleme na požádání zájemcům či klubům v nejbližší době.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.