Loris Capirossi je pred novým ročníkom veľmi optimistický, nakoľko predsezónne testy dopadli dobre. Suzuki v nich potvrdilo, že môže byť vážnym konkurentom Ducati a Yamahe.
V Sepangu bol Capirossi vo výsledkoch neustále medzi najlepšou trojicou, v Katare medzi najsilnejšou šesticou. Pritom okruh v Losail nie je miestom, ktoré by motocyklu Suzuki predtým vyhovovalo.
"S motorkou som spokojný. V Katare, na trati, kde sme sa vždy trápili sme tentokrát nevyzerali zle," prezradil taliansky veterán Autosportu. "V tejto chvíli poviem len toľko, že môžeme byť naozaj konkurencieschopní. Hovorím to preto, lebo keď som bol v Malajzii som si povedal, že ak opustíme Sepang a ostaneme rýchli, tak máme šancu. Potvrdili sme to aj v Katare."
Capirossi teraz hľadí s optimizmom smerom k Jerezu, kde sa majú konať ďalšie testy. Ak sa potvrdí rýchlosť motorky aj tam, tím je na správnej ceste. Starosťou však ostáva nižšia výkonnosť motora v porovnaní s konkurenciou.
"Čo sa týka konštrukcie a balansu sme na tom dobre. Naša motorka nie je zlá, len postrádame vyšší výkon motora. Vylepšenie v tejto oblasti však nie je možné dosiahnuť priamo na trati, ale doma, v našom pretekovom oddelení. Môžeme robiť len to, čo sme robili doposiaľ - pracovať na motore, mapovať a nastavovať. Podarilo sa nám zlepšiť riaditeľnosť, ale na rovinkách stále postrádame rýchlosť."
Napriek uvedenému nedostatku je Capirossi pozitívne naladený a nevie sa dočkať novej sezóny.
"Mám už síce vek, keď by som mal nohami stáť pevne pri zemi, ale musím povedať, že ja som rád, keď môžem v každých pretekoch bojovať o pozície medzi najlepšou päticou," dodal šampión v triedach 125 a 250cc.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.