Suzuki oznámilo, že aj v sezóne 2009 bude pokračovať v partnerstve so spoločnosťou Imperial Tobacco Group, ktorá je od roku 1997 vlastníkom značky Rizla.
Motorku Chrisa Vermeulena a Lorisa Capirossiho teda opäť uvidíme odetú do modrej farby.
"Pre Suzuki je veľmi pozitívne, že môže pokračovať v spolupráci so značkou Rizla, obzvlášť v tomto ekonomicky náročnom období," prejavil nadšenie nad ročným predĺžením kontraktu manažér tímu Paul Denning.
"Naša vzájomná spolupráca, či už na trati alebo mimo nej bola veľmi kvalitná, posledné tri sezóny sme si jednoznačne užili. Zástupcov spoločnosti Rizla považujeme za súčasť tímu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.