Andrea Dovizioso má pocit, že od momentu prestupu do Hondy nesie na svojich pleciach oveľa väčšie bremeno zodpovednosti než predtým.
Talentovaný Talian totiž po vydarenom ročníku strávenom v pridruženom tíme JiR Scott nahradil v Honde bývalého svetového šampióna Nickyho Haydena.
Dovizioso taktiež prebral predsezónne testovacie povinnosti po spolujazdcovi Danim Pedrosovi, ktorého nepríjemné zranenie, operácia a následná rekonvalescencia vyradili na istý čas z hry.
Na prezentácii Repsolu v madridskom Palacio de Deportes rodák z talianskeho Forli uviedol, že na pozíciu továrenského jazdca jedného z najlepších tímov súťažiacich v MotoGP si ešte stále zvyká.
"Je to skvelá skúsenosť a zároveň obrovská výzva, o čom som sa mal možnosť presvedčiť v predsezónnych testoch," priznal "Dovi" "Tým, že pôsobím v hlavnom tíme nesiem na pleciach dostatočnú zodpovednosť, nakoľko sa v dostatočnej miere podieľam aj na vývoji motorky."
Talian prejavil pred pár dňami isté obavy nad rýchlosťou Hondy, keďže v Losail a Sepangu motorka nestačila na konkurenčnú Yamahu, Ducati a Suzuki, ale veci sa predsa len pohli k lepšiemu.
"Je to už o čosi lepšie, motor má väčšiu silu než predtým a pomohlo nám aj nové šasi," dodal "Dovi".
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.