Pedrosov cieľ - byť fit do GP Kataru

Pedrosov cieľ - byť fit do GP Kataru
Pedrosov cieľ - byť fit do GP Kataru, foto: www.motogp.com
Marcel Letko 15. března 2009 22:00
Sdílej:

Dani Pedrosa ostáva optimistom a verí, že na štart úvodných pretekov novej sezóny sa postaví. Španiel sa zranil, následne absolvoval chirurgický zákrok a momentálne sa podrobuje rekonvalescencii.

Kvôli operácii ľavého zápästia a kolena sa Pedrosa nebude môcť zúčastniť testu v Jereze a takisto chýbal aj na oficiálnej predsezónnej prezentácii Repsolu, ktorá sa konala v madridskom Palacio de Deportes. Fanúšikov však potešil aspoň videozáznamom, nesúcim sa v poziitívnom duchu.

"Cítim sa dobre a ku všetkému pristupujem s veľkou trpezlivosťou. Ešte stále mi ostávajú 2 týždne do momentu, keď budem môcť výraznejšie hýbať kolenom," odkázal svojim priaznivcom Pedrosa. "V prvom rade však musím nechať nech sa moje telo zregeneruje. Bol by som rád, keby som mohol viac trénovať, ale budem sa musieť spoľahnúť na iný spôsob prípravy. Cieľ ostáva rovnaký - byť dostatočne fit na Veľkú cenu Kataru, ktorá sa koná o mesiac."

Pedrosa sa musel podrobiť operácii po nehode na testoch v Losail, pričom už predtým prekonal vážne havárie v Austrálii a na Sachsenringu, ktoré si tiež vyžiadali nevyhnutný zákrok chirurga.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.