Dani Pedrosa ostáva optimistom a verí, že na štart úvodných pretekov novej sezóny sa postaví. Španiel sa zranil, následne absolvoval chirurgický zákrok a momentálne sa podrobuje rekonvalescencii.
Kvôli operácii ľavého zápästia a kolena sa Pedrosa nebude môcť zúčastniť testu v Jereze a takisto chýbal aj na oficiálnej predsezónnej prezentácii Repsolu, ktorá sa konala v madridskom Palacio de Deportes. Fanúšikov však potešil aspoň videozáznamom, nesúcim sa v poziitívnom duchu.
"Cítim sa dobre a ku všetkému pristupujem s veľkou trpezlivosťou. Ešte stále mi ostávajú 2 týždne do momentu, keď budem môcť výraznejšie hýbať kolenom," odkázal svojim priaznivcom Pedrosa. "V prvom rade však musím nechať nech sa moje telo zregeneruje. Bol by som rád, keby som mohol viac trénovať, ale budem sa musieť spoľahnúť na iný spôsob prípravy. Cieľ ostáva rovnaký - byť dostatočne fit na Veľkú cenu Kataru, ktorá sa koná o mesiac."
Pedrosa sa musel podrobiť operácii po nehode na testoch v Losail, pričom už predtým prekonal vážne havárie v Austrálii a na Sachsenringu, ktoré si tiež vyžiadali nevyhnutný zákrok chirurga.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.