Dovizioso je nešťastný z výkonov Hondy

Dovizioso je nešťastný z výkonov Hondy
Dovizioso je nešťastný z výkonov Hondy, foto: www.motogp.com
Marcel Letko 9. března 2009 12:35
Sdílej:

Výkony Hondy v predsezónnych testoch sú zatiaľ sklamaním. Zmiešané pocity netají ani Andrea Dovizioso, ktorý do tímu prestúpil z JiR.

V Katare a Malajzii sa Honde príliš nedarilo, nielenže nedokázala držať krok s hlavnými rivalmi Ducati a Yamahou, ale napokon zaostala aj za Suzuki.

Dovizioso, na ktorého pleciach je kvôli Pedrosovým zraneniam veľká časť testovacieho programu otvorene priznal, že je z doterajších výkonov svojho tímu sklamaný. Talian má dokonca pred sezónou vážne obavy a myslí si, že ho čaká viac problémov ako už o čosi skúsenejšieho a zabehnutejšieho Pedrosu.

"Je ešte skoro niečo hovoriť, ale priznám sa, že som čakal konkurencieschopnejší balík," podelil sa o svoje pocity Dovizioso s čitateľmi talianskeho periodika La Gazetta dello Sport. "Neviem čo na to Honda ani ako je na tom Pedrosa, ale mám pocit, že on nebude chcieť veľa zmien."

Dovizioso upozorňuje, že Honda by sa mala zamerať na viacero oblastí, ktoré si vyžadujú pozornosť.

"Máme niekoľko drobných problémov, obzvlásť čo sa týka stability zadnej časti pri brzdení. Nie som celkom spokojný ani so silou motora. Sme pomalí vo vjazdoch do zákrut a v Katare, kde boli navyše chladné a premenlivé podmienky sa motorka evidentne šmýkala."

Taliansky jazdec verí, že Honda pracuje na odstránení všetkých nedostatkov, lenže podľa jeho názoru sa to deje prílš pomaly.

"Som spokojný s poslednými vylepšeniami, lenže prišli príliš neskoro. Trvalo nám príliš dlho kým sme dosiahli malý progres. Potrebujeme reagovať oveľa rýchlejšie."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.