Moto Guzzi Breva 1100 - Breva Plus

Moto Guzzi Breva 1100 - Breva Plus
Moto Guzzi Breva 1100 - Breva Plus, foto: Moto Guzzi
Marek Štíbal 3. března 2009 19:56
Sdílej:

V návaznosti na 750cc stroje zavedly v loňském roce v  Miláně verze 1100cc. Hlavní podstata motocyklu je hlavně jednoduchost a líbivý se design,...

který má všechny předpoklady uspět v dnešní dravé konkurenci. Breva V 1100 je určena pro všechny druhy použití jak po městě tak i na cesty.

A o co vlastně jde? Jedná se o vzduchem chlazený dvouválec, na rozdíl od staré verze má Breva nový alternátor, lehčí písty, dvojité zapalování svíčky na válec, nový systém vstřikování paliva a celou řadu dalších vymožeností.

Breva 1100 má zdvih předních vidlic 45mm, dvě přední čtyř pístové kotoučové brzdy (Brembo) a zadní kotoučovou brzdu o rozměru 282mm. Mezi velké plus lze jednoznačně zařadit dobré ovládání přístrojů motocyklu bez toho aniž bychom museli pustit ruce z řízení. Pomocí počítače si můžeme navolit celou řadu funkcí jako například při kolika otáčkách má kontrolka upozornit přeřazení, nebo v jakých jednotkách se mají dané údaje zobrazovat.

Sedadlo je umístěno tak, že je umožněná jízda ve vzpřímené poloze a nenechává téměř žádnou váhu na rukou. Tento motocykl jednoznačně vystihují slova pohodlí, snadná jízda a velký technický pokrok.

Technické údaje: MOTOR

Typ

90° V-Twin, čtyřdobý OHV, 2 ventily

Chlazení

vzduchem

Objem

1.064 cc

Vrtání x zdvih

92 x 80 mm

Kompresní poměr

9,8 : 1

Max. výkon

63 kW (86 k) při 7.800 ot/min

Max. moment

86.5 Nm při 6.000 ot/min

Palivový systém

elektronické vstřikování Weber Marelli s krokovým motorem

Startování

elektrické

Zapalování

elektronické digitální, twin spark (2 svíčky na válec)

Výfukový systém

z nerez oceli 2-1, 3-cestný katalyzátor s lambda sondou, EURO 3

RÁM

Typ

dvojitý kolébkový, z vysokopevnostní oceli

Rozvor

1.495 mm

Stopa

120 mm

Úhel hlavy řízení

25°30’

Úhel řízení

32°

Přední zavěšení

plně nastavitelná teleskopická vidlice Ø 45 mm, zdvih kola 120mm

Zadní zavěšení

jednostranná kyvná vidlice s progresivním tlumením, plně nastavitelný hydraulický tlumič, zdvih kola 140mm

Přední brzda

dvojitý ocelový plovoucí kotouč Ø 320 mm, 4-pístkové brzdiče

Zadní brzda

jednoduchý ocelový kotouč, Ø 282 mm, 2-pístkový brzdič

Kola

3-paprsková z lehkých slitin

ABS

dvoukanálový antiblokovací systém (volitená výbava)

Přední kolo

3.50” x 17”

Zadní kolo

5.50” x 17”

Přední pneu

120/70 ZR17”

Zadní pneu

180/55 ZR17”

ROZMĚRY

Délka

2.195 mm

Šířka

870 mm

Výška

1.125 mm

Výška sedla

800 mm

Světlá výška

185 mm

Suchá hmotnost

231 kg

Nádrž

23 litry

Rezerva

4 litry

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.