Máte rádi motocykly, motorky, mašiny? Máte jednu doma a nebo o ní sníte? Čtete rádi o jednostopých strojích?
Pokud ano, tak nás neváhejte kontaktovat a spolupodílejte se na tvorbě motocyklového portálu. Server www.moto365.cz - tedy zpravodajský motocyklový portál, plánuje rozšíření naší redakce. Hledáme šikovné lidi, kteří dobře rozumí motorkám.
Zde je přehled, o čem píšeme... Redakce motonovinkek píše o: - motonovinkách - nových modelech motorek - o výstavách Redakce motosportu píše o: - MotoGP - WSBK - World Endurance - Motocross - Enduro a další
Pokud máte srdce zaměřené na tyto oblasti motocyklového světa, přidejte se k nám. Kontaktujte nás na e-mailové adrese: redakce@moto365.cz
Těšíme se na vaše e-maily. Redakce Moto365.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.