Mezinárodní motocyklová federace (FIM, Fédération Internationale de Motocyclisme) představuje zcela nový a veskrze originální pořad věnující se všem disciplínám motosportu.
Díky SPORT 5, první české televizní stanici výhradně zaměřené na motoristický sport a všeobecný motorismus, mohou pořad FIM Moto Show v češtině sledovat všichni čeští motocykloví nadšenci.
Díky FIM Moto Show, tedy jedenapůlhodinové týdenní relaci věnující se po všech stránkách motorkám, se budou diváci SPORT 5 dozvídat veškeré novinky ze závodů silničních motocyklů, trialu, endura, cross country a track racingu. Pořad takového formátu, jakým FIM Moto Show je, dosud neměl v televizním éteru obdoby, nyní jej bude pravidelně vysílat i SPORT 5, a to každou středu v podvečer.
Reportéři FIM Moto Show jako jediní budou mít přístup na všechny významné podniky, ke všem týmům a jezdcům. Oni se jako jediní dostanou do zákulisí, aby představili všechny novinky ve vývoji motocyklů. A jim jako jediným jezdci odhalí detaily ze svého závodního i osobního života. První díl magazínu FIM Moto Show SPORT 5 uvede ve středu 18. února od 18:20 hodin.
Magazín MotorTip, který SPORT 5 vysílá v pátek 20. února od 18:50 hodin, přinese reportáže ze setkání automobilových a motocyklových závodníků při motokárové dvouhodinovce v Brně a u motokár zůstane také v reportáži ze šestihodinovky v Litomyšli. Podíváme se také na aktuální podobu stavby nového slovenského okruhu Slovakiaring.
Program na 8. týden (16/02-22/02/2009) ve formátu .xls naleznete ZDE - SPORT 5 -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.